پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۸۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۹
استاندار خراسان رضوی گفت: خبرنگاران و رسانه ها ساز و کار مهم همدلی و همزبانی مردم و دولت هستند، در جنگ روانی – تبلیغاتی و اقتصادی گسترده دشمن هستند و بدون شک رسانه می تواند روح امید و شکوفایی را در کالبد جامعه بدمد .

شعارسال: علی رضا رشیدیان همزمان با سالروز شهادت شهید صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار در پیامی این روز را به فعالان عرصه رسانه ای تبریک گفت .

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

واضح است که نقش اصحاب رسانه در دنیای امروز به عنوان پیشقراولان توسعه آگاهی که با بهره گیری از هنر ارتباطات و تدبیر و دانش در جهت تحکیم میثاق بین دولت و ملت و ایجاد فضای سالم اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تلاش می کنند نقشی برجسته و بسیار مهمی است.

اینک در اوضاع حساس کنونی کشور و دسیسه های هر روز دشمنان نظام و انقلاب در ایجاد فضای نا امیدی و القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران، رسانه ها باید زاینده و جوشنده بوده و روح امید و زندگی را بیش از هر زمان به کالبد جامعه دمیده و انسجام و اتحاد را در کشور را تقویت کنند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید قلم" شهید صارمی " روز پاسداشت تلاش بی ادعای مردان و زنانی است که در عرصه اطلاع رسانی کشور نقش و رسالتی سنگین بر عهده دارند و در این راه از پای نمی نشینند .

آنان در سرزمین آگاهی گام بر می دارند و با تلاش های بی وقفه خود با کمترین امکانات جهان خبری و اطلاع رسانی را در کنار اصول حرفه ای با اخلاق و منش اسلامی در هم می آمیزند تا بر ارزش های و اصول حرفه ای این حوزه بیافزایند.

خبرنگاران به ‌عنوان سربازان خط مقدم پیام‌رسانی، در معماری فرهنگی جامعه و ارائه اطلاعات صحیح و به دور از داوری‌های مغرضانه، همواره نقشی اساسی و مسوولیتی خطیر داشته و دارند از این رو باید این اصول را در لحظه لحظه کار و فعالیت خود مد نظر داشته باشند.

بی‌تردید خبرنگاران متعهد و مسلمان ایرانی در چهار دهه گذشته در عرصه ایفای مسوولیت سنگین حرفه‌ای خود و فراتر از آن صیانت از میراث گرانقدر امام خمینی(ره)، تبعیت از ولایت و همراهی با خدمتگزاران مردم موفق و پرتلاش بوده و به موازات روایت مسوولانه اتفاقات تلخ و شیرین جامعه نسبت به انعکاس سلحشوری‌های مردم ایران و عمق کینه و عناد دشمنان این سرزمین مقدس همت گماشته‌اند.

در دوران جنگ تبلیغاتی، روانی و اقتصادی گسترده کنونی دشمن نیز خبرنگاران پرچمدار و حماسه سازند و قلم، تدبیر، خلاقیت و اندیشه و نوآوری آنان در این میدان پیچیده و پرمخاطره زمینه‌ساز پیروزی اسلام عزیز و مایه خفت و حقارت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی است..

در عصر حاضر خبرنگار تنها روایتگر قهرمانان ملی نیست بلکه خود در جایگاه و منصبی والا باید توان خویش را در آوردگاه جنگ نرم سنجیده و افکار تفرقه افکن، فتنه‌ساز و وحدت شکن دشمن را آماج تیرهای قلم و مرکب خود قرار دهد.

17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی بزرگداشت روز خبرنگار را گرامی داشته و این مناسبت را به فعالان این عرصه خطیر تبریک می گویم و برای تمامی اصحاب رسانه و دست اندرکاران حوزه خبررسانی به‌ویژه در خراسان‌رضوی آرزوی موفقیت و بهروزی نموده، امیدوارم در مسیر اعتلا و سربلندی هرچه بیشتر نظام مقدس اسلامی در سایه رهبری‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید بیش از پیش منشا خیر و اثر بوده و بر انسجام و اتحاد این ملت و کشور بیش از پیش بیافزاین

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 17مرداد1397، کدخبر: 738648: www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
خبرنگاران فقط وظیفه حمایت و سر موشانی از کارای شما رو ندارن وظیفشون شفاف سازی فضای مملکته
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین