پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
72 طرح به ارزش یکهزار و 240 میلیارد ریال در شهرستان گچساران در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار گرفت و یا عملیات اجرایی آنها شروع شد.

شعار سال: یازده طرح آموزشی،ورزشی و خدماتی با اعتباری بیش از 122میلیارد ریال در هشتمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بهره برداری و نیز کلنگ زنی شد.



از این تعداد شش طرح به بهره ‌برداری رسید وعملیات اجرایی پنج طرح دیگر نیز آغاز شد،مجتمع بزرگ خدمات رفاهی گردشگری با اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال،روشنایی محور گچساران-بهبهان با اعتبار 33 میلیارد و 680میلیون ریال وکلنگ زنی مدرسه ابتدایی3کلاسه روستای آبکل لیشتر با شش میلیارد و 500 میلیون ریال از مهمترین طرح های بودند که عملیات اجرایی آنها آغاز شد.


مدرسه راهنمایی شش کلاسه ده جلیل خیرآباد با اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال،زمین چمن مصنوعی روستای محمدآباد لیشتر با اعتبار چهار میلیارد و 400میلیون ریال و نیز زمین چمن مصنوعی روستای مردان معصوم با چهار میلیارد ریال از مهمترین طرح های بهره برداری شده در این شهرستان بودند.


در مجموع 72 طرح به ارزش یکهزار و 240 میلیارد ریال در این شهرستان در دهه فجر امسال بهره برداری قرار گرفت و یا عملیات اجرایی آنها شروع شدکه عمده ترین طرح ها در زمینه های شبکه برق،آب، بهداشت،مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش بود.

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:







شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ 20 بهمن 97، کد مطلب: 115482: www.sobhezagros.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین