پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
حسینی:ازجمله مزایای بیمه سلامت می توان به پرداخت 90 درصد هزینه درمانی اشاره کرد، در بخش نارسایی نیز بیمه سلامت 70 درصد هزینه بیمه شده را پرداخت می کند.

شعارسال: حسینی:ازجمله مزایای بیمه سلامت می توان به پرداخت 90 درصد هزینه درمانی اشاره کرد، در بخش نارسایی نیز بیمه سلامت 70 درصد هزینه بیمه شده را پرداخت می کند.

 توسعه نظام بیمه سلامت یکی ازمهم ترین فرامین مورد تاکید مقام معظم رهبری، قانون برنامه پنجم توسعه و یکی از اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت ایران است.

تشکیل این سازمان، یکی از بزرگترین اصلاحات نظام رفاه اجتماعی کشور به عهده آن نهاده شده و زمینه تحقق اهداف بلندی چون عدالت محوری، ارتقاء سطح کیفیت درارائه خدمات سلامت، کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان، رفع همپوشانی بیمه ای و بسط و گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در سراسر کشور فراهم شد.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد  در خصوص وضعیت پوشش بیمه در این استان بیان کرد: 515هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه هستند، که جمعیت بیمه ای در صندوق های مختلف متفاوت است، مانند صندوق های روستایی، صندوق بیمه همگانی سلامت و بقیه صندوق های بیمه که وجود دارند.

سید یدالله حسینی اظهار کرد: 344 هزار نفر در صندوق روستایی بیمه شده اند و در بیمه همگانی سلامت 40 هزار نفر بیمه شده داریم، همچنین در زمینه بیمه کارمندی حدود 94 هزار نفر و اندکی نیز بیمه ایرانیان داریم که تفاوت آن با بیمه همگانی سلامت، این است که بیمه سلامت کاملا رایگان است و بیمه ایرانیان هم مربوط به بخش دولتی وخصوصی است و باید پرداخت شود.

وی افزود: بیمه سلامت استان تقریبا با 715 مرکز درمانی و موسسه مستقل و غیر مستقل ارتباط دارد، به جز بیمارستان شرکت نفت و تعدادی از موسسات دندان پزشکی، بیمه سلامت با همه مراکز درمانی استان قرارداد دارد.

حسینی ادامه داد: ازجمله مزایای بیمه سلامت می توان به پرداخت 90 درصد هزینه درمانی اشاره کرد، در بخش نارسایی نیز بیمه سلامت 70 درصد هزینه بیمه شده را پرداخت می کند، همچنین بیمه شدگان بیمه سلامت روستایی برای ویزیت تنها 500 تومان پرداخت می کنند، در خصوص بیماران خاص نیز جمعیت 820 نفری که وجود دارد خدماتی که به آن ها ارائه می شود تقریبا رایگان است و هیچ گونه وجهی بابت آن پرداخت نمی شود، در بخش سرپایی نیز بیشتر داروهای بیماران رایگان است، و به ندرت پیش می آید، که هزینه 10 درصدی را بپردازند.

مدیر کل بیمه سلامت گفت: بالغ بر40 هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد بیش از یک جلد دفترچه دارند.

وی در پایان گفت: با احتساب بخش نظام خانواده، در هر ماه نزدیک به 15میلیارد تومان در بخش درمان به مراکز درمانی پرداخت می شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 15آذر 1397 ، کدخبر:113208 ،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
اقا هیچ متخصصی که دفترچه قبول نمیکنه داروها هم که اکثرا شامل بیمه نمیشن مریضی به کنار اسنرس هزینه های درمان کمر خانواده ها را میشکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین