پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
یکی از چالش های پیش روی بیمه گذاران تامین اجتماعی در هنگام تعویض دفترچه های درمانی این سازمان کمبود واحدهای صادر کننده دفترچه است که شهروندان را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.

شعار سال: یکی از شهروندان یاسوجی با ارسال مطلبی در خصوص گلایه مردم و بیمه گذاران تامین اجتماعی در خصوص تعویض دفترچه های درمانی این سازمان خواستار انتشار آن شد.

متن ارسالی به شرح زیر می باشد:

با سلام خدمت تمامی مسولین تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد این تصویری است که مردم بیچاره برای تمدید و یا تعویض دفترچه در کارگزاری خیابان معلم صف کشیده اند .

آیا این شایسته این مردم است که بعد از چهل سال از عمر انقلاب هنوز مسولین تامین اجتماعی نتوانستند دفترچه درمان را بصورت الکترونیکی صادر کنند.

متاسفانه بنده خود بیش از دو ساعت تو صف منتظر صدور دفترچه شدم.آیا یاسوج با این جمعیت باید فقط یک یا دو شعبه تعویض دفترچه کار مردم را انجام دهند آیا نمی شود این کار را به دفاتر پیشخوان واگذارکرد تا مردم راحت تر مشکل را حل کنند.

این همه پولی که تامین اجتماعی ماهیانه از مردم کسر می کند به جیب چه کسی می رود مگر تامین اجتماعی یعنی چه آقای مدیرکل و مسول از پشت اون صندلیت بلند شو وگشتی هم میان مردم بزن و درد رنج آنها را برای ساده ترین کار که تعویض یک دفترچه هست ببین پرسنل ومسول این نمایندگی با جان دل کار می کردند اما انصافا کار یک شهر اون هم مرکز استان از عهده یک یا دو دفتر خارج است لطفا تدبیری بیندیشید.

به هرحال این گلایه شهروند و سایر شهروندان یاسوجی با توجه به سیاست های دولت در خصوص واگذاری و یا برون سپاری خدمات دولت به بخش خصوصی یا همان دولت الکترونیک کاملاً به حق می باشد و انتظار می رود که مسئولان تامین اجتماعی با برون سپاری خدمات مربوط به صدور دفترچه مشکلات و گلایه شهروندان را بر طرف نمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 1 بهمن 96، کد مطلب: 105497: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین