پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی به اعلام آمار پیرترین از کارافتادگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی پرداخت و گفت: هم اکنون تأمین اجتماعی ۲۰ مستمری بگیر ازکار افتاده ۱۰۰ تا ۱۲۱ سال و ۲۰ مستمری‌بگیر بازنشسته ۱۱۵ تا ۱۲۱ ساله دارد.

شعار سالمشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی به اعلام آمار پیرترین از کارافتادگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی پرداخت و گفت: هم اکنون تأمین اجتماعی ۲۰ مستمری بگیر ازکار افتاده ۱۰۰ تا ۱۲۱ سال و ۲۰ مستمری‌بگیر بازنشسته ۱۱۵ تا ۱۲۱ ساله دارد.

امیرعباس تقی‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر به ۲۰ ازکارافتاده بین سنین ۱۰۰ تا ۱۲۱ سال سن، خدمات ارائه می‌دهد، گفت: بر این اساس مسن‌ترین مستمری بگیر از کارافتادگی که در قشم زندگی می‌کند ۱۲۱ سال سن دارد.

وی افزود: همچنین ۲۰ مستمری بگیر و بازنشسته ۱۱۵ تا ۱۲۱ ساله داریم که مسن‌ترین آن‌ها با ۱۲۱ سال سن ساکن تهران است، نفر دوم در زنجان زندگی می کند و سومین مستمری بگیر ما با بیشترین سن ساکن اصفهان است.

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه یک نفر از مستمری‌بگیران ما ۵۲ سال دارد که از خدمات تأمین اجتماعی استفاده می‌کند و رکوردار بیشترین مدت زمان دریافت مستمری را دارد، گفت: همچنین براساس آمارهای دریافتی، ۲۶ بیمه شده داریم که بین ۴۳ تا ۵۲ سال است که از تأمین اجتماعی مستمری دریافت می‌کنند و در صدر این فهرست قرار دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی بیش از ۴۲ میلیون نفر در کشور را تحت پوشش دارد، گفت: ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و سه میلیون و ۲۳۰ هزار مستمری بگیر داریم که آمار آن‌ها با احتساب اعضای خانواده به پنج میلیون و ۷۰۰ هزار نفر می‌رسد. همچنین با بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کارگاه و واحد تولیدی در ارتباط هستیم.

تقی‌پورادامه داد: خدمات متنوع ۱۸ گانه سازمان از پرداخت مستمری بازنشستگی گرفته تا مقرری بیمه بیکاری غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری همگی در سازمان ارائه می‌شوند. در بخش بیمه‌ای ۱۰۰۰ واحد اجرایی ما مشغول ارائه خدمات هستند.

وی همچنین با اشاره به دستاوردهای سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: این سازمان با تشکیل ستادهای ویژه تلاش کرده تمام ارکان خود را نسبت به اجرایی کردن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و طرح تحول نظام سلامت بسیج کند.

تقی‌پور ضمن اعلام بخشودگی هزار میلیارد تومانی جرایم بیمه‌ای واحدهای تولیدی اظهار کرد: طی چهار سال گذشته در بخش درمان نیز خدمات قابل توجهی ارائه شده است. ساخت بیمارستان‌هایی با برند میلاد از برنامه‌های اصلی معاونت درمان بوده و بیمارستان‌های میلاد در این مدت در کرمان، بیرجند، ایلام و اهواز مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در آینده نیز در دزفول، آبادان و شیراز ساخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی در جریان بازدید از بیمارستان فارابی مشهد به ارتقای هتلینگ و بازسازی اورژانس اکثر بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: حذف دفترچه‌های کاغذی تأمین اجتماعی در مراکز ملکی سازمان جزو آرزوهای دیرینه چندین ساله سازمان بود که بالاخره محقق شد و اکنون دیگر نیازی نیست بیمه‌شدگان ما به هنگام مراجعه به مراکز ملکی دفترچه بیمه به همراه داشته باشند. آن‌ها می‌توانند با ارائه کد ملی خدمات لازم را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، داستانی - مدیر درمان استان خراسان رضوی نیز در جریان این بازدید با بیان اینکه ما در استان خراسان رضوی سه بیمارستان در مشهد و تربیت حیدریه داریم، گفت: ظرفیت این سه بیمارستان ۴۵۴ تخت است. همچنین ۱۱ درمانگاه و پنج پلی کلینیک تخصصی داریم و سالانه ۲.۵ میلیون نفر ویزیت سرپایی می‌شوند و آمار ۵۰ هزار بستری و ۳۵ هزار جراحی را در سال گذشته ثبت کردیم.

وی افزود: با ۴۰۰۰ مرکز طرف قرارداد هستیم و مجموع تعهدات ما در بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم در سال گذشته به ۱۰۰۰ میلیارد تومان رسید. همچنین ۲۱ میلیون نفر خدمات ویزیت از مراکز طرف قرارداد دریافت کرده‌اند و ۲۲۰ هزار نفر نیز خدمات بستری گرفتند.

به گزارش ایسنا، نظام مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی نیز با بیان اینکه در این استان ۴۶ شعبه، ۱۲ کارگزاری و ۲۰ شعبه اقماری داریم، گفت: ۴۶ درصد جمعیت استان تحت پوشش ما قرار دارند. از ابتدای امسال ۱۸ گروه از بازنشستگان را در طرح کرامت رضوی پذیرش کردیم و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری ۳۰ تا ۴۰ هزار مستمری‌بگیر به مشهد مقدس مشرف شوند که تعداد زیادی از آن‌ها زیارت اولی‌اند.

به گزارش ایسنا، فریدون موافق - مدیرکل هتل هما ۱ مشهد نیز در جریان بازدید مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پروژه‌های موفق این سازمان در مشهد گفت: هتل هما مشهد در سال ۸۱ به دلایلی تعطیل شد، اما در سال ۹۳ پس از واگذاری به تأمین اجتماعی وارد فاز بازسازی شد و ۱۵ روز گذشته عملا به افتتاح و بهره‌برداری رسید. هزینه بازسازی هتل‌های هما ۳۵ میلیارد تومان شد و در حال حاضرحدود ۱۷۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

وی افزود: استقبال از این هتل به علت قدمتی که دارد و همچین تلاش برای ارائه خدمات شایسته در این مدت بسیار خوب بوده و پیش‌بینی می‌کنیم حاشیه سودمان تضمین شده باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 19 مرداد 96، کدمطلب:96051911659، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین