پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۲۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی جعفر نیکبخت را جایگزین علی پوزش در فرمانداری کهگیلویه کرد.

شعار سال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی جعفر نیکبخت را جایگزین علی پوزش در فرمانداری کهگیلویه کرد.

جعفر نیکبخت سابقه معاونت غذا و دارو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را در کارنامه دارد و هم اکنون نیز در این دانشگاه مشغول به فعالیت است.

علی پوزش از سال 94 تاکنون به عنوان فرماندار کهگیلویه فعالیت می کند.

یکی از نکات جالب توجه درباره این حکم، عدم اطلاع پوزش بود و به گفته خود او صبح امروز از استانداری تماس گرفتند و اعلام کردند مراسم تودیع و معارفه شما امروز برگزار می شود و شما دیگر فرماندار کهگیلویه نیستید.

گفتنی است در سال های اخیر همواره اختلاف میان اصلاح طلبان کهگیلویه وجود داشته است و با وجود داشتن فرمانداری اصلاح طلب به نظر می رسد نتوانسته اند با وی در مسائل مختلف کنار بیایند.

حال باید دید جعفر نیکبخت چگونه می تواند در این کارزار اختلافات میان اصلاح طلبان، زمینه همدلی میان این جریان سیاسی و سایر جریان سیاسی کهگیلویه را فراهم کند.

موضوع دیگر این است که آیا سران جریان های سیاسی می توانند با یک نیروی غیربومی هماهنگ شوند یا باز هم شاهد اختلاف و چند دستگی در میان مسئولان شهرستان کهگیلویه خواهیم بود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 27 تیر 97، کد مطلب: 109265، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
همین که کسی میاد تا بتونه با موضع و کارهایی که باید بکنه آشنایی داشته باشه یعنی اینکه داریم میریم به سمت شایسته سالاری
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین