پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۳۴۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
کوی دولت‌آباد( فیالی) یکی از محله‌های قدیمی شهر دیشموک است که دو خیابان دانش و آسیا در این محله نیازمند آسفالت می‌باشند.شهروندان دیشموکی از برخی کم کاری‌ها در این شهر از جمله در بحث ساماندهی دره‌ای که از مرکز شهر می‌گذرد در رنج و عذاب هستند.
شعار سال:شهروندان دیشموکی از برخی کم کاری‌ها در این شهر از جمله در بحث ساماندهی دره‌ای که از مرکز شهر می‌گذرد در رنج و عذاب هستند.

 کوی دولت‌آباد( فیالی) یکی از محله‌های قدیمی شهر دیشموک است که دو خیابان دانش و آسیا در این محله نیازمند آسفالت می‌باشند.

قابل ذکر است که 2 خیابان مذکور به صورت نیمه کاره طی ماه‌های گذشته هر چند بخشی از آن آسفالت گردیده اما نیازمند تکمیل است.

در محله دولت‌آباد یک حلقه پل در سال 1382 توسط شهرداری افتتاح گردید ولی پل مذکور 15 متر از سطح دو خیابان همجوار یعنی خیابان شهید باقری و خیابان آسیا پایین‌تر است و همین امر باعث گردیده که تردد بر روی آن امکان پذیر نیست.

پل مذکور بر روی دره مرکزی شهر دیشموک بنا گردیده و در فصل پاییز و زمستان به علت استاندارد نبودن دهانه پایین آن  آب و گل و لای و سیلاب باغات مجاور دره را تخریب و زمین‌های کنار آن را خراب می کند که انتظار می رود مسؤولان ذی‌ربط و شهرداری فکری به حال جدول کشی قسمت‌های باقی مانده دره مرکزی کنند.
دره‌ای که نماد بی‌توجهی مسوولان شهر دیشموک است+تصاویر

اقبال اکبری شهردار دیشموک گفت: طی دو سال گذشته توسط شهرداری و شورا دو پل جدید به اندازه فعالیت‌های شهرداران گذشته در زمان کنونی احداث گردید و پل سوم مربوط به پایین دست محله دولت آباد است که عملیات خاک برداری آن انجام شده و طی ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد.
دره‌ای که نماد بی‌توجهی مسوولان شهر دیشموک است+تصاویر
وی افزود: بیش از90 درصد خیابان های سطح شهر که معارض داشتند مشکلشان برطرف شده و خیابان‌های سطح شهر یا زیرسازی و یا آسفالت شدند.

اکبری ادامه داد: برخی از خیابان‌های شهر دیشموک همچون خیابان آسیا و دانش که آسفالت آنان نیمه کاره رها شده است به علت نبود اعتبارات نیمه کاره رها شده اند.

وی افزود: شهرداری دیشموک هیچ گونه کمکی از مردم دریافت نمی‌کند و فاصله محله دولت آباد تا پل اصلی کمتر از 20 متر است و مردم می توانند از راه پل اصلی به جای پلی که در سال 1382 ساخته شده تردد کنند.

اکبری در رابطه با مشکلات خیابان دانش گفت: نزدیک به 16 سال اجازه ایجاد جدول در این خیابان داده نمی‌شد که توسط شهرداری جدول‌کشی، بیس ریزی آن طی ماه های گذشته  انجام شده و به محض تامین اعتبار آسفالت خواهد شد.
دره‌ای که نماد بی‌توجهی مسوولان شهر دیشموک است+تصاویر
وی در خصوص ساماندهی نشدن دره مرکزی شهر دیشموک گفت: یکی از دلایلی که تاکنون دره مرکزی شهر دیشموک  به طور کامل ساماندهی نشده وجود معارضات مردمی بوده است.

این مسؤول افزود: اولین استارت ما در محله دولت آباد ساماندهی دره مرکزی بود که مقداری از آن را زیرسازی کردیم ولی به علت معارضات مردمی نیمه کاره رها شده است.
دره‌ای که نماد بی‌توجهی مسوولان شهر دیشموک است+تصاویر
اکبری گفت: بازگشایی بخشی از دره مرکزی انجام شده و در صورت تامین اعتبار طبق نقشه جامع شهری اقدام به جدول کشی قسمت های باقی مانده آن خواهد شد.
دره‌ای که نماد بی‌توجهی مسوولان شهر دیشموک است+تصاویر
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:4آبان1398،کد خبر:13980803000520،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین