پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
هر چند ربیع فلاح معتقد است جز استانداران موفق دولت تدبیر و امید محسوب می شود ولی گزارش های رسیده حکایت از آن دارد که سال 95 ، سال خداحافظی وی با استانداری مازندران باشد.

شعار سال: به نظر می رسد دولت یازدهم در سال 95 ، با آگاهی از در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ، دست به تغییرات گسترده ای در وزارت کشور بزند.

بعد از آنکه موج نارضایتی ها از بعضی استانداران کشور از سوی طیف های حامی دولت بیشتر شد دور از انتظار نیست که تغییر این استانداران اعمال شود.

براساس این گزارش ، هر چند ربیع فلاح استاندار مازندران معتقد است جز استانداران موفق دولت تدبیر و امید محسوب می شود ولی به نظر می آید ، سال 95 ، سال خداحافظی وی با استانداری مازندران باشد.

گزارش های رسیده حکایت از آن دارد که اسم دو گزینه غیربومی و سه گزینه بومی این روزها در ساختمان وزارت کشور برای حضور در استانداری مازندران بیشتر به گوش می رسد که در این گزارش به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

اسماعیل نجار

نجار متولد 1333 در شهرستان سرخه است، از وی که نسبت فامیلی با دکتر روحانی دارد به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی ربیع فلاح در استانداری مازندران نام می برند، وی در حال حاضر ریاست سازمان مدیریت بحران کشور را بر عهده دارد.

نجار دارای مدرک کارشناسی ارشد می‌باشد، او پیش از این در دولت سازندگی فرماندار مریوان و در سال ۱۳۷۸ از مدیران میانی وزارت نفت در دولت سید محمد خاتمی بود، نجار در دولت احمدی نژاد استاندار کرمان بود. وی مدال درجه یک امداد و نجات و مدال درجه سه سازندگی را دارد.

احمد مجیدی

دومین گزینه غیربومی برای بر عهده گرفتن مدیریت اجرائی مازندران در آینده ، احمد مجیدی است، وی متولد اراک بوده و سال های قبل در مازندران معاونت عمرانی استانداری را بر عهده داشته است .

بنیانگذار جهاد سازندگی در استان مرکزی ، پیش تر معاونت عمرانی استان های همدان، لرستان ، مرکزی ، مازندران ، معاونت راهداری وزیر راه ، معاونت وزیر راه و شهرسازی و مدیر عاملی شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور را نیز بر عهده داشت و در حال حاضر نیز به عنوان معاون امور دولت و امور استان های وزیر راه و شهرسازی و مدیریت بحران وزارتخانه مشغول به کار است.

حمید ناطق نوری

حمید ناطق نوری فرزند حاج احمد ناطق نوری نماینده سابق مردم در 7 دوره مجلس می باشد.

وی دارای مدرک دکترای حقوق بوده و در حال حاضر به عنوان مشاور دکتر ظریف وزیر امور خارجه مشغول به کار است.

حمید ناطق نوری سال های به عنوان دبیر در سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اروپائی مشغول به فعالیت بود.

از وی به عنوان یکی از گزینه های بومی جانشینی ربیع فلاح نام می برند.

یدالله طاهرنژاد

یدالله طاهرنژاد متولد 1336 و از شخصیت های اصلاح طلب مازندران است، او در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم نوشهر و چالوس بود.

رئيس سابق سازمان صنايع دستي کشور،‌ این روزها به عنوان عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران فعالیت های سیاسی - اجتماعی انجام می دهد.

از طاهرنژاد که نتوانست برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تائید صلاحیت شورای نگهبان را اخذ کند ، به عنوان یکی از گزینه های بومی استانداری مازندران نام برده می شود.

سیدهادی حسینی

نماینده مردم قائم شهر، جویبار و سوادکوه در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید نیز از گزینه های مطرح برای استانداری مازندران بود ولی در نهایت ربیع فلاح به عنوان اولین استاندار دولت یازدهم در مازندران منصوب شد.

وی متولد 1342 در شهرستان سوادکوه شمالی می باشد و پیش تر مسئولیت هائی چون مدیرکلی تربیت بدنی استان مازندران، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور، مدیر کلی حراست های استان تهران و قائم مقامی وزرات نفت را بر عهده داشته است، وی از جمله نمایندگان فعلی مجلس به حساب می آید که در سال های اخیر از سیاست های دولت تدبیر و امید حمایت قاطع داشته است.

این روزها بار دیگر از حسینی بعد از آنکه حضورش درمجلس آینده منتفی شد ، به عنوان یک گزینه جدی برای استانداری مازندران در دولت تدبیر و امید نام برده می شود.

دبیر ستاد کاروان دولت تدبیر و امید جدیدترین گزینه استانداری مازندران

دبیر ستاد کاروان دولت تدبیر و امید در آستانه حضور مجدد در استانداری مازندران قرار دارد، و به عنوان جدیدترین گزینه استانداری مازندران یاد می شود.

صالحی دارای مدرک فوق لیسانس رشته مدیریت دولتی بوده و در حال حاضر به عنوان دبیر ستاد کاروان دولت تدبیر و امید در سفرهای استانی ، مشاور معاون اجرائی دولت تدبیر و امید و مدیرکل پیگیری ریاست جمهوری مشغول به فعالیت است.

عضو مجمع استانداران کشور در گذشته مسئولیت های مهمی چون مشاور وزیر کشور و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی ، سرپرست استانداری بوشهر و استانداری مازندران ، معاون سیاسی امنیتی استانداری های بوشهر و مازندران ، مشاور معاون برنامه ریزی سازمان بازرسی کل کشور ، فرماندار شهرستان های گرگان، آق قلا و بندر لنگه ، نماینده وزارت کشور در مجمع عمومی سازمان شیلات و ... را نیز بر عهده داشته است.

محمدرضا صالحی از شخصیت های ممتاز و برجسته اصلاح طلب در کشور محسوب می شود که در سال های حضورش در مازندران ، خدمات شایسته ای را ارائه داده بود.

براساس این گزارش، وی اهل استان گلستان است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خزر تیتر خبر، تاریخ انتشار: 15 فروردین 1396، کد مطلب: -:www. khazarkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین