پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۸۸۵
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
اختلاف شدید بر سر گزینه های بومی، احتمال انتصاب گزینه غیربومی به سمت استانداری بوشهر را بالابرده است و باید دید "علوی" خواهد توانست بدون دردسر بلیط پرواز به بوشهر را بگیرد یا خیر.

شعار سالمصطفی سالاری استاندار جوان بوشهر که تا پیش از این به عنوان گزینه استانداری های اصفهان و گلستان مطرح بود و اکنون با مخالفت نمایندگان این استان ها مواجه شده است.

در همین راستا تلاش برای انتصاب سالاری در یکی از استانداری های کشور همچنان ادامه دارد و اخیرا زمزمه هایی مبنی بر تصدی پستی موقت در پایتخت تا قطعی شدن سرنوشت استانداری وی به گوش می رسد و با توجه به نزدیک شدن شایعه انتقال سالاری از استان بوشهر به واقعیت، اصلاح طلبان بار دیگر بر سر گزینه های جایگزین خود دچار اختلاف شدید شده اند و احتمال انتصاب گزینه غیر بومی بعنوان استاندار بوشهر بسیار زیاد است.

از بین گزینه های متعدد بومی و غیر بومی جهت تصدی استانداری بوشهر از کدخداپور و علوی نام برده می شود که با توجه به اختلاف شدید اصلاحطلبان استان بر سر گزینه های بومی، نمایندگان استان در مجلس علی رغم اینکه خود گزینه هایی را مد نظر داشته اند اما بی میل به انتصاب گزینه غیر بومی برای پایان دادن به سهم خواهی سیاسیون استان نیز نیستند.

قابل ذکر است که اختلاف شدید بر سر گزینه های بومی، احتمال انتصاب گزینه غیربومی به سمت استانداری بوشهر را بالابرده است و باید دید "علوی" می تواند بدون دردسر بلیط پرواز به بوشهر را بگیرد یا خیر.

در میان سهم خواهی سیاسی اصلاحطلبان استان باید به نظاره نشست و دید کلید استانداری بوشهر به دست چه کسی می رسد و سرنوشت جوان ترین استاندار کشور نیز چه می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار 13 شهریور 96، کدمطلب:1185627، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین