پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
استاندار اصفهان گفت: اصفهان از استعدادهای خوبی برخوردار است و نباید شاهد افزایش بیکاری در این استان باشیم، بلکه باید با بکارگیری تجربیات، انرژی، توان مردم و سرمایه‌ها بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

شعار سال: محسن مهرعلیزاده صبح امروز در حاشیه تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصفهانی‌ها همواره در شاخص‌های مختلف حراست از انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و در ردیف نخست تقدیم شهدا قرار داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم متدین اصفهان هستیم، گفت: اصفهان در زمینه‌های مختلفی دچار برخی مشکلات است که باید به آنها توجه کرد، به عنوان نمونه موضوع آب که چندین سال است به عنوان مشکل اصفهان محسوب می‌شود و از دو سه دهه گذشته آغاز شده و به شرایط امروز رسیده نیازمند توجه است.

استاندار اصفهان با اشاره به مشکلات ناشی از بیکاری و رکود، تصریح کرد: اصفهان از استعدادهای خوبی برخوردار است و نباید شاهد افزایش بیکاری در این استان باشیم، بلکه باید با بکارگیری تجربیات، انرژی، توان مردم و سرمایه‌ها بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی افزود: در این راستا جذب سرمایه‌های خصوصی داخلی و خارجی در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت، گردشگری و خدماتی لازم است تا اشتغالزایی صورت گیرد.

مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه همه زیرساخت‌های مقدماتی از جمله آنها نیروی انسانی حاضر و آماده به کار است امیدواریم تا در این زمینه قدم‌های موثری برداریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 13 آبان 96 ، کد مطلب: 1564316: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین