پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۵۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷
استاندار اصفهان اعلام کرد: برخی از آنچه رکود نامیده می شود ، در واقع رکود فکر و ذهن بعضی از مدیران و مسئولان است وگرنه استان اصفهان ظرفیت ها و مزیت های فراوانی برای رشد و جهش اقتصادی دارد .

شعار سال: دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار واحدها و ادارات زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان با ایشان، اظهارداشت: شاخص ها نشان می دهد که در وضعیت اقتصادی مطلوبی در استان قرار نداریم که البته در برخی از شاخص ها از شرایط اقتصادی کشور بدتر می باشد.

وی با بیان اینکه کلید واژهسرمایه گریزی و سرمایه ستیزی اصطلاحی است که در استان همواره بر زبانها جاری است؛ افزود: اینکه ۳۳ درصد از درآمدهای مالیاتی تاکنون محقق نشده است و در خصوص تحقق مجموع درآمدها، رتبه سی ام کشور هستیم خبرهای خوبی نمی باشد.

مهرعلیزاده بابیان اینکه رضایت مردم از کسب و کار، رتبه استان در درآمد، و اشتغال و درصد بیکاری استان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: مسئولان تنظیم امور اقتصادی باید آمار این موارد و راهکارها را اعلام کنند .

استاندار اظهارداشت: اگر برخی از راه ها برای توسعه استان سخت و یا بسته است، راه های دیگری همچون گردشگری و توسعه بافت فرش دستبافت و ... باز است که باید با قدرت در آن قدم گذاشت.

وی با افزود: اینکه همواره اعلام کنیم که رکود وجود دارد مشکلی را حل نخواهد کرد و باید برای این مشکل فکر و تدبیر لازم صورت گیرد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه اصفهان ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار فراوانی دارد که در کمتر نقاط کشور یافت می شود، افزود: باید تمام این زمینه ها را فعال کنیم و با همه نیروی انسانی فعال، کوشا و تحصیل کرده که سرمایه های بسیار ارزشمندی هستند به پیش رویم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از آنچه رکود نامیده می شود ، در واقع رکود فکر و ذهن بعضی از مدیران و مسئولان است وگرنه استان اصفهان از ظرفیت ها و مزیت های فراوانی برای رشد و جهش اقتصادی برخوردار است و در برخی مناطق استان بیکاری نزدیک به صفر است.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: ابتکار عمل در امور می تواند بسیاری از موانع و مشکلات را برطرف نماید.

گفتنی است در این جلسه میزان سرمایه گذاری خارجی مصوب در استان از سال ۷۳-۹۶ به میزان دو میلیارد و هفتصد میلیون دلار اعلام شد و با بررسی اجرای سیاست های تحقق اقتصاد مقاومتی و چگونگی افزایش فضای کسب و کار رتبه استان در شاخص های بهبود فضای کسب و کار ، جایگاه پانزدهم عنوان شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، کار و رفاه اجتماعی، تاریخ 24 دی 96، کد مطلب: 662663: www.borna.news



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
به جای اینکه مشکل رو گردن هم بندازیم باید فکر یه راه حل برای رفع اون باشیم
ا.ح75
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
چهل سال از انقلاب میگذره ولی هنوز مشکل مدیریت گریبان گیر کشور هست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین