پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
استاند ار اصفهان با اشاره به اینکه بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب شهید حججی با حماسه‌ای که آفرید حجت را برای همه ما تمام کرد، گفت: ما همه باید پیرو راه شهدا باشیم و راه آن ها را ادامه دهیم.

شعار سال: رسول زرگرپور پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تشییع شهید محسن حججی در نجف آباد با اشاره به این که شهید حججی کار بسیار بزرگی را انجام داده است، اظهار داشت: مردم با حضور بی نظیر خود در مشهد، تهران، اصفهان و نجف آباد قدردانی خود از این شهید بزرگوار را اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب شهید حججی با حماسه‌ای که آفرید حجت را برای همه ما تمام کرد، افزود: ما همه باید پیرو راه شهدا باشیم و راه آن ها را تا آخرین نفس ادامه دهیم.

استاندار اصفهان در پایان از همه مردم ایران که برای حضور در مراسم شهید حججی حضور یافتند قدردانی کرد و گفت: استان اصفهان هنوز هم محسن حججی‌ها را در خود پرورش داده و در همه زمآن ها آماده نبرد با دشمنان نظام و انقلاب است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 6 مهر 96، کد مطلب: 4100392 ، www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین