پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
استاندار اصفهان گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دیدارهای خانگی ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش‌جهان صورت گرفته و به مدیران دو باشگاه نیز شد که اگر مشکلی در هزینه‌ها باشد حاضر به مشارکت هستیم.

شعار سال: رسول زرگرپور درباره انتقال دیدارهای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، اظهار داشت: ورزشگاه نقش‌جهان متعلق به کل استان اصفهان است البته در این راه فولاد مبارکه با ایثارگری خود منابع کافی را برای تکمیل این ورزشگاه تأمین کرد.

وی تصریح کرد: طی صحبت با مدیر عامل فولاد مبارکه بر این موضوع تأکید شد که امکان برگزاری دیدارهای بقیه تیم‌های اصفهان نیز در این ورزشگاه فراهم شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: امیر قلعه‌نویی، سرمربی ذوب‌آهن در تماس با بنده دغدغه خود را برای برگزاری دیدارهای ذوب‌آهن در داخل شهر اصفهان مطرح کرد و اعلام کرد برگزاری دیدارهای ذوب‌آهن در شهر قم مناسب نیست.

وی گفت: هماهنگی‌های لازم نیز در این زمینه صورت گرفته و دیدارهای مد نظر ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش‌جهان صورت می‌گیرد و به مدیران دو باشگاه نیز اعلام شد که اگر مشکلی در هزینه‌ها باشد حاضر به مشارکت هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 26 مهر 96، کد مطلب: 1548699:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین