پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن اصفهان گفت: حدود ۳۰ درصد از واحدهای فروش آهن در اصفهان تعطیل شد.

شعار سال: اکبر شمشیری با اشاره به وضعیت حال حاضربازار آهناظهار داشت: با وجود اینکه قیمت‌ها حدود 50 تا 60 درصد افزایش پیدا کرده اما رکود همچنان بر بازار آهن حاکم است.

وی در بیان دلایل گرانیمحصولات آهنی، گفت: افزایش قیمت در این حوزه مربوط به افزایش قیمت جهانی بوده است،سنگ آهنگران شد، قیمت جهانی بالا رفت و به تبع آن قیمت در داخل نیز افزایش پیدا کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن اصفهان افزود: اکنون صادرات و واردات منعی ندارد، اگر قیمت در خارج از کشور بالا برود صادرات انجام می‌شود و اگر قیمت پایین بیاید واردات صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از عمده‌ترین دلایل کاهش عرضه و تقاضا در بخش محصولات آهنی، کاهش ساخت و سازهای عمرانی است، خاطرنشان کرد: عمده مصرف آهن در ساختمان‌ها، جاده‌ها، پل‌ها و غیره است، زمانی که پروژه‌های عمرانی تعطیل باشد به نسبت فعالیت در این عرصه نیز کاهش پیدا می‌کند.

شمشیری با اشاره به تعطیلی بسیاری از واحدهای صنفی فروش آهن در اصفهان گفت: طی سال‌های گذشته حدود 30 درصد ازصنف آهن فروشانتعطیل شده و تعداد زیادی از این کار کنار رفته‌اند.

وی با اشاره به موضوع مالیات بر ارزش افزوده، بیان کرد: مشکل دیگر فعالان این صنف مالیات است، البته تا حدی این مشکل برطرف شده اما همچنان به عنوان یکی از مهمترین مشکلات این صنف مطرح است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 20 آبان 96، کدمطلب:۶۳۱۶۹۶۷، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین