پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
مجید کشاورز رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان از بهره مند شدن واحدهای صنعتی به گاز طبیعی خبرداد.

شعار سال: جمعی از مسئولین شهرستان خرم بید ، مسائل و مشکلات اجرای طرح گازرسانی واحدهای صنعتی این شهرستان را مورد بحث وتبادل نظر قراردادند.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت خرم بید در جلسه گاز رسانی به واحدهای صنعتی اظهار داشت:با توجه به صنعتی بودن شهرستان و وجود کارخانجات و کارگاه های کوچک در منطقه ،گاز رسانی به این واحدها از اهمیت بسزایی برخوردار است

وی افزود :با توجه به شناسایی تمامی کارگاه های صنعتی بدون گاز ، می توان با همکاری مسئولین مربوطه ، بخش عظیمی از واحدهای صنعتی شهرستان را از این نعمت بهره مند ساخت.

وی اظهار امیدواری کرد : ان شاالله بنا به وعده ریاست اداره گاز شهرستان خرم بید،کارخانجات صنایع تبدیلی بخش مشهدمرغاب نیز تا آخر سال 94 از این نعمت خدا دادی بهره مند می شوند.

مجیدکشاورز نیز ضمن تقدیر از زحمات مسئولین در بحث گاز رسانی به صنایع مطرح نمود: از طریق جایگزینی گاز طبیعی با دیگر حامل های انرژی علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها،این امر سبب رونق اقتصادی و ترغیب سرمایه گذاری در شهرستان خواهد شد.

در ادامه برخوردار ریاست اداره گاز شهرستان نیز در ارتباط با جزئیات طرح های مذکور بیان داشت :گاز رسانی به کارخانجات صنایع تبدیلی و کارگاه های سنگبری موضوع در دست اقدام بوده و پکیج طرح نیز آماده می باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بام فارس، تاریخ انتشار 4 آبان 1394، کد مطلب2761: www. bamefars.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین