پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۴۷
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
با حضور فرماندار شهرستان مُهر ، بخشدار مرکزی ، جمعی از مسئولین و مردم ، کلنگ گازرسانی به سه روستای صادره ، حاجی آباد و فاریاب به زمین زده شد.

شعارسال: سید محمد موسوی فرماندار شهرستان مُهر در این مراسم ، گفت: مردم این منطقه با انقلاب پیوندی ناگسستنی دارند و در راه انقلاب ۵ شهید تقدیم کرده اند. درست نیست در راه بر طرف کردن نیازها این مردم و تأمین رفاه نسبی کوتاهی کنیم.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید در شهرستان مُهر حرکت سازندگی شروع شده است و حتی بسیاری از پروژه ها بسیار سریعتر از انتظار در حال انجام است.

فرماندار شهرستان مُهر از عقب نگه داشتن شهرستان در سال های گذشته گله کرد و گفت: باید عقب ماندگی های گذشته جبران شود ، عقب ماندگی هایی که نتیجه برخی مسائل حاشیه ای و کم لطفی برخی دوستان بوده است.

موسوی عنوان کرد:شهرستان مُهر سرشار از نعمت های خداوندی است که استفاده نکردن از این نعمات در جهت خدمت رسانی و رفاه مردم، خود گناهی بزرگ است.

وی افزود: وجود میادین بزرگ گازی ، همجواری با دریا و تمدن بزرگ اقتصادی ایران در عسلویه، دسترسی به اتوبان های ارتباطی و فرودگاه های بین المللی ، دسترسی به گمرکات مهم دریایی هوایی جاده ای و به زودی ریلی و پتانسیل های بزرگی است که اکثر مناطق کشور از آن بی بهره اند.

فرماندار شهرستان مُهر اظهار داشت: آنچه مسئله اصلی است تغییر در نگرش ها و مدیریت درست این فرصت هاست که متاسفانه طی سالیان گذشته مورد غفلت واقع شده بود.یقین داشته باشید توجه و تلاش در جهت استفاده از این پتانسیل ها نتیجه های خوبی در برخواهد داشت ، حداقل طی این دوسال دولت تدبیر و امید برای مردم و خود ما ثابت شده است که شدنی است.

سید محمد موسوی گفت:اعتبار شهرستان مُهر در سال ۹۲ چیزی حدود ۳ میلیارد تومان بوده است ، اما امروز شاهدیم دولت فقط برای عملیات گازرسانی به سه روستای صادره ، حاجی آباد و فاریاب ، حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار گذاشته است.

فرماندار مُهر ابراز داشت: پالایشگاه پارسیان مُهر که از سال ۸۲ در دو کیلومتری شما مستقر شده ، دومین پالایشگاه گاز کشور است و گاز مصرفی ۵ استان بزرگ را تأمین می کند ، ولی متاسفانه ما محروم مانده بودیم؛می شد زودتر این انجام شود.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان مُهر گازرسانی به روستاها را ناشی از مصوبه شورای اداری شهرستان خواند و اظهار داشت: در سال ۹۲ طی سفر رسمی استاندار وقت آقای دکتر احمدی ، در شورای اداری شهرستان ، توانستیم معاونین استاندار و مدیرعامل شرکت گاز فارس را قانع کنیم و نهایتاً گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان مُهر مصوب شد که تا سال ۹۴ و در عرض دو سال این مصوبه محقق شود.

وی ادامه داد: بحمدالله فقط در دهه فجر امسال در ۲۷ روستا مراسم کلنگ زنی گازرسانی داریم که حدود ۱۷ میلیارد تومان برای دولت هزینه در بر دارد.

موسوی در پایان ضمن تأکید بر حفظ وحدت ، گفت: از زمانی که بین مردم و مسئولین شهرستان وحدت بوجود آمده و هم مسئولین و هم مردم یک حرف می زنند و آن هم پیشرفت شهرستان است ، شاهد این اتفاقات خوب هستیم.

در پایان کلنگ گازرسانی به سه روستای صادره ، حاجی آباد و فاریاب با اجرای ۱۷ هزار‌متر پروژه گازرسانی پلی اتیلن و فولادی و احداث یک واحد تأسیسات تقلیل فشار‌TBS با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به زمین زده شد. با بهره برداری از این پروژه طی ماه های آتی ۴۲۴ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

لازم به ذکر است مصوبه گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان مُهر از مهمترین مصوبات سفر استاندار سابق فارس در اسفند ماه سال ۹۲ به شهرستان بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی مهرستان، تاریخ انتشار: 18بهمن1394، کدخبر: 7329: www.mohrestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین