پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۳۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم کاهش سخت‌گیری‌های در فعالیت‌های بخش خصوصی گفت: توسعه استان بوشهر نیازمند تسهیل در فعالیت‌های بخش خصوصی است.

شعار سال: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم کاهش سخت‌گیری‌های در فعالیت‌های بخش خصوصی گفت: توسعه استان بوشهر نیازمند تسهیل در فعالیت‌های بخش خصوصی است.

 عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه اقتصادی دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی خواستار رفع موانع پیش روی فعالان اقتصادی شد و اضافه کرد: باید قدرت ریسک بیشتری به مدیران داده شود و سخت‌گیری‌هایی که در این عرصه وجود دارد برطرف شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه توسعه استان بوشهر نیازمند تسهیل در فعالیت‌های بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: در صورتی که از بخش خصوصی حمایت شود درآمد کشور نیز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه مبارزه با قاچاق دایره گسترده‌ای برای واژه ظن به قاچاق ترسیم شده است که قانون نیاز به اصلاح دارد تا مشکلات این بخش کاهش یابد.

گراوند خواستار تشکیل کارگروهی خبره برای تسهیل فعالیت‌های بخش خصوصی در حوزه گمرک بر اساس قانون شد و افزود: اگر برنامه‌های پنجره واحد تجاری نیاز به اصلاح و بازنگری داشته باشد باید انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم انجام آزمایش‌ها و نشارت‌ها در سریع‌ترین زمان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های صادرات و واردات باید سرعت گیرد و موضوعاتی که باعث تاخیر در این فعالیت‌ها می‌شوند اصلاح شوند.

استاندار بوشهر از تجهیز اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به دستگاه ایکس‌ری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ترخیص نسیه کالا در گمرک از بخشنامه‌های گمرک است که به زودی اجرایی می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری آفتاب بوشهر ، تاریخ انتشار 3اسفند 96، کدمطلب: 2404، www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
بخش خصوصی رو در کشور اگه بتونیم بهش بها بدیم میشه بسیاری از مشکلات کشور رو در زمنیه اقتصادی حل کنیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین