پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
استاندار بوشهر گفت: مدیران ستادی باید تعامل با وزارتخانه را بیشتر کنند زیرا وقتی تعامل و ارتباط با وزارتخانه کافی نباشد نتیجه موثری هم از پیگیری ها حاصل نمی شود.

شعار سال: عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه شماری از مدیران ستادی استانداری بوشهر افزود: شرط اصلی با مدیران جدید ستادی استانداری بوشهر کار، تلاش و پیگیری امور مردم است،

وی اضافه کرد: یکی از بخش هایی که ظرفیت کسب درآمد و ایجاد اشتغال در استان بوشهر دارد، حوزه گردشگری است که باید در این بخش شاهد فعالیت های تاثیرگذارتری باشیم.

گراوند بیان کرد: مدیران ستادی در استانداری باید از هرگونه مسائل مالی مبرا باشند و اگر چنین موضوعی در استانداری ملاحظه شود بدون معطلی، مدیر مربوط عزل می شود.

وی ادامه داد: سلامت مالی و اخلاقی رویکرد جدی مدیریت ارشد این استان است و تخلف از این دو اصل مهم را خط قرمز می دانم.

استاندار بوشهر گفت: با خدا و خود پیمان بسته ام تا روزی که در این مسئولیت قرار دارم سلامت مالی، اخلاقی و کارآمدی اصل کارم باشد.

گراوند تاکید کرد: نباید اجازه دهیم ذهنیت جامعه به فضای اداری بد باشد و اینجانب مسئولیت خود را با توکل بر خدا ادامه می دهم.

وی ادامه داد: توسعه و ناکارآمدی در استان در دستان مدیران است از این رو باید با همت و تلاش، نتیجه کار خود را توسعه و رفع مشکلات مردمی بدانیم.

گراوند اضافه کرد: کمک به جامعه ایثارگری، تحرک بیشتر در حوزه اقتصادی، تسریع در امور عمرانی، رابطه نزدیک دانشگاه و دستگاه های اجرایی سرلوحه کار مدیران جدید ستادی استانداری باشد.

در این آیین احکام سرپرست معاونت امور عمرانی، سرپرست اداره کل شهری، اداره کل پدافند غیرعامل، اداره کل سیاسی و مشاوران حوزه علمی، پژوهشی، امور ایثارگران، توسط استاندار به آنها اعطا شد.

بر این اساس مهرداد ستوده به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، عادل دهدشتی سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، کرم چرومی سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل، علیرضا چمکوری مشاور استاندار در امور علمی و پژوهشی، کاظم مرادی سرپرست اداره کل شهری و سید علی موسوی نژاد مشاور استاندار در امور ایثارگران منصوب شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 2اسفند 96، کدمطلب:82838900، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
مدیری که در برنامه های مالی اش شفاف سازی های لازم و میرا نباشد دیگر نمیشود نام آن را مدیر گذاشت
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین