پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
نمایشگاه فجر انقلاب به همت تشکل دانشجویی جامعه اسلامی و بسیج دانشجویی از امروز در دانشگاه گلستان کار خود را آغاز کرد.

شعار سال: در مراسم افتتاح این نمایشگاه که فرهاد یغمایی رییس دانشگاه و مسئولین نهاد رهبری و بسیج اساتید حضور داشتند دانشجویان انقلابی با صدور بیانیه ای نمایشگاه انقلاب را افتتاح کردند.

در متن بیانیه دانشجویان انقلابی آمده است:

وإذا قیل لهم لا تفسدوافی الارض قالوا إنما نحن مصلحون، ألا إنهم هم المفسدون و لکن لایشعرون، وإذا قیل لهم آمنوا کما آمن الناس قالوا أنؤمن کما آمن السفهاء ألا إنهم هم السفهاء و لکن لایعلمون

و چون به آنان گفته شود در زمین فساد نکنید گویند: ما همین اصلاحگرانیم آگاه باشید که آنان همین مفسدند و لیکن نمی‌فهمند. و چون به آنان گفته شود ایمان آورید چنانکه مردم ایمان آورده‌اند گویند: آیا ایمان آوریم چنانکه نابخردان ایمان آورده‌اند، آگاه باشید آنان خود نابخردند و لیکن نمی‌فهمند.

مقدم شما عزیزان را به نمایشگاه انقلابی برای ظهور گرامی میداریم! چهل سال پیش انقلابی صورت گرفت از جنسی متفاوت انقلابی برای روشن کردن دین و صراط مبین!و چه فتنه انگیزی هایی که طی این چهل سال نتوانست مانع راه این انقلاب شود! در این نمایشگاه سعی کردیم خیلی خلاصه ای از تفکر انسان‌هایی بگوئیم که آزادی را در گرو بردگی برای غرب معنا کرده‌اند! و منظورشان از آزادی چیزی نیست ‏جز اسارت در بند هوا و هوس‌هایی که در تقابل با دین است ‏! غباده پوشانی که از تقابل دین در برابر آزادی سخن به میان آوردند ! و کرامت های انسانی را در مقابل آزادی حقیر شمردند و آزادی را چیزی جز مفهوم واقعی آن بیان کردند. آری دین،آزادی به معنای بی قید و شرط بودن را از آقایان شهوت طلب سلب کرده است!

دین، دزدی و دست درازی به بیت المال را حرام دانسته! دین، ملاک برتری را تقوا میداند نه ژن برتر! آقایان به ما هر برچسبی که دلشان می‌خواهد بزنند نه تنها جای نگرانی نیست بلکه خشم و نفرت عده‌ای نشان میدهد که راه را درست پیموده‌ایم! هرکس که می‌خواهد به ما انگ حزبی گرایی بزند در تفکر و اظهار نظر آزاد است! اما از نظر ما حزب در تمام عالم فقط حزب الله است و حزب الشیطان! واضح است آقایانی که قرآن را کلام انسانی امی میدانند نه خدا ، در خط حزب الله قرار ندارند! انسان‌هایی که حرمت روز شهادت عزیزترینِ انسان ‏ها روی زمین را میشکنند بی شک یاران خلف شیطانند ! اما دوستانی که هنوز در بین اصولگرایی و اصلاح طلبی مانده اند بدانند که یک حزب اللهی واقعی به پیروی از حضرت سیدالشهداء (ع) خود را ‏اصلاح‌طلب میداند! که طبق کلام رهبر و مولایمان حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) اولین اصلاح طلب تاریخ امام حسین (ع) است که میفرماید من برای اصلاح دین جدم قیام کردم!

یک دانشجوی انقلابی که خود را سوار بر قطار اسلام میداند و مقصدش را جایی قرار میدهد که پرچم در آنجا به دست حضرت ولی عصر ( عج ) ‏میرسد ! پایبند به اصول اسلام ، قرآن کریم و انقلاب اسلامی است! و به این اصولگرایی خود افتخار میکند ، راه و رسم این اصولگرایی تا بر پایی حکومت اسلامی در تمام دنیا به دست امام عصر (عج) ادامه دارد...

آن‌هایی که فراتراز قانون ، به ناحق به خود اجازه میدهند در حرکت دانشجویان انقلابی خلل ایجاد کنند و در مقابل حزب خدا بایستند ، کمی ‏شرم کند و بدانند که فقط حزب شیطان است که در مقابل حزب خدا ایستادگی میکند!

اما به تمام یاران ولایی و انقلابی خود اعلام میداریم که راه و رسم انقلابی بودن تمام شدنی نیست،آرمان های بلند و زمینه سازی ظهور یار در رکاب نایبش را فراچشم داشته باشیم و از حوادث خرد و حقیر که افراد کوته بین را اسیر خود میکند دلزده و مایوس نشوید.

والسلام علیکم و رحمه الله

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری طبرستان24 ، تاریخ انتشار 6اسفند 96، کدمطلب: 2670، www.tabarestan24.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
این نمایشگاه ها میتونه خیلی تو اگاهی دانشجو ها تاثیر بذاره
مردم خیلی از مسایل انقلاب کامل نمیدونن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین