پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، از نظارت سه مرحله‌ای بر بازار استان تا پایان نوروز ۹۷ خبر داد.

شعار سال: محمد ابراهیم صداقت گفت: بیش از ۳۰۰ بازرس از حوزه اصناف و صنعت و معدن و تجارت فارس بر بازار کالا‌های مصرفی فارس نظارت می‌کنند.

صداقت بیان کرد: هم اکنون بازرسان بر حوزه‌های کیف، پوشاک، کفش و ملزومات غیر غذایی نظارت دارند.

وی افزود: با نزدیک شدن به ایام نوروز و در نیمه دوم اسفند امسال، بازرسان بر حوزه‌های عرضه مواد غذایی، میوه و تره بار، خشکبار و شیرینی نظارت می‌کنند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: در ایام نوروز ۹۷ هم نظارت بر پارکینگ‌ها و اماکن سیاحتی و اقامتی از برنامه‌های بازرسان و ناظران در استان است.

وی از مردم خواست به عنوان ناظران و بازرسان اقتصادی به واحد‌های صنفی متخلف هشدار دهند یا آن‌ها را به حوزه اصناف استان معرفی کنند.

صداقت بیان کرد:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی اصناف، شکایت خود را با شماره تلفن ۳۲۳۴۰۰۰۰ اطلاع دهند و یا با سامانه ۲۴ ساعته ۱۲۴ در میان بگذارند یا به اداره‌های تابعه در شهرستان‌ها مراجعه کنند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 10اسفند 96، کدمطلب:۲۰۴۶۵۱۷، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
همین نظارت ها خودش میتونه به اوضاع فرهنگی کمک های زیادی بکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین