پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۱۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
رئیس جهاد دانشگاهی کشور به توانایی جهاد دانشگاهی در ساماندهی پسماند زباله در مازندران اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از توانایی‌های جهاد دانشگاهی این است که می‌تواند هم به عنوان مشاور و هم در انتقال فناوری در ساماندهی پسماند زباله در مازندران اقداماتی را انجام دهد.

شعارسال: سیدحمیدرضا طیبی در بازدید از مرکز تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در شهرستان جویبار که با حضور استاندار مازنداران صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از اهداف تاسیس جهاد دانشگاهی در کشور نشان دادن توان تولید، علم، فناوری و تجاری‌سازی آن است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی امروز به توانمندی‌های خوبی در حوزه‌های مختلف دست پیدا کرده است اظهار کرد: این نهاد در زمینه سلامت، سلول‌های بنیادین، بیماری‌های سرطانی و نازایی می‌تواند در خدمت استان باشد و حتی در زمینه راه‌اندازی مرکز تحقیقاتی درمان سرطان در این منطقه نیز صحبت‌هایی با استان انجام شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور تصریح کرد: در تولید خمیر کاغذ با استفاده از ضایعات برنج، گندم و کاغذهای باطله یک خط تولید در شهرک صنعتی جویبار راه‌اندازی شد.

این مسئول اعلام کرد: همچنین طرح پایلوت گردشگری با محوریت زراعت و آب‌بندان در جویبار اجرا می‌شود.

طیبی به توانایی جهاد دانشگاهی در ساماندهی پسماند زباله در مازندران اشاره کرد و ادامه داد: یکی دیگر از توانایی‌های جهاد دانشگاهی این است که می‌تواند هم به عنوان مشاور و هم در انتقال فناوری در ساماندهی پسماند زباله در مازندران اقداماتی را انجام دهد.

وی تصریح کرد: یکی از پژوهش های در حال انجام در این مرکز، تولید جلبک به عنوان یک غذای ارگانیک است.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: در تمام استان‌ها برنامه‌ریزی به صورتی است که براساس مزیت‌های بومی و ملی کارهای شاخص فناورانه انجام شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بلاغ، تاریخ انتشار: 9اسفند1396، کدخبر: 352423: www.bloghnews.com



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
خوب جهاد دانشگاهی هم اعلام امادگی کرد
ایا واقعا مسیولین نمیخوان روند دفن زباله در جنگل ها رو کنار بگذارند؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین