پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
صد نفر از شهروندان باغ بهادرانی ، 10 هکتار از حاشیه زاینده رود را پاک سازی کردند.

شعار سال: کارکنان شهرداری ،دانش آموزان ،بازاریان و فرهنگیان به صورت دسته جمعی با حضور در بوستان ها و ساحل زاینده رود در شهر باغ بهادران اقدام به پاکسازی طبیعت برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی کردند.

شهردار باغ بهادران ، با بیان اینکه کار دسته جمعی شهروندان سبب جمع آوری 500 کیلو زباله از حاشیه زاینه رود شد گفت : باغ بهادران با قرار گرفتن در حاشیه زاینده رود و داشتن آب و هوایی خنک و معتدل در بیشتر روزهای سال پذیرای گردشگران زیادی است.

اردشیر محمدی با بیان اینکه نوروز پارسال بیش از 48 هزار گردشگر به صورت یک روزه و اقامت چند روزه در بخش باغ بهادران اسکان یافتند گفت: شهرداری امکان پذیرایی از 60 هزار نفر مسافر نوروزی را پیش بینی کرده است .

وی با توصیه به مسافران و گردشگران برای سالم سازی محیط زیست در حاشیه زاینده رودگفت: رعایت مسائل زیست محیطی ،حفظ بهداشت عمومی در ساحل زاینده رود میتواند شهرداری را برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران کمک و یاری رساند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 18 اسفند 96، کدمطلب:۲۰۵۹۱۴۷، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
مگه اینکه خود مردم یه فکری برای محیط زیست بکنن و رونقی به گردشگری بدن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین