پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۷۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان با اشاره به اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده برای استقبال از گردشگران نوروزی گفت: شهرستان اردستان آماده پذیرائی از مسافران نوروزی است.

شعارسال: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان با اشاره به اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده برای استقبال از گردشگران نوروزی گفت: شهرستان اردستان آماده پذیرائی از مسافران نوروزی است.

محمدرضا صدوقی ، با بیان اینکه در ستاد تسهیلات سفر برای پذیرائی و استقبال و اسکان از مسافران نوروزی برنامهریزی های لازم انجام شده است، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد اسکان شهرستان، اداره های آموزش و پرورش اردستان و زواره، دانشگاه ها و اداره اوقاف مکلف شده اند تا از ظرفیت مدارس، مساجد، خوابگاه های دانشجویی برای اسکان اضطراری استفاده کنند.

وی افزود: در سال جاری تاکنون بیش از 47 هزار نفر از مکان ها و جاذبه های اردستان بازدید کردند که پیش بینی می شود امسال در زمان نوروز این آمار با رشد 20 درصدی نیز مواجه شود. مراکزی که دارای پروانه بهره برداری هستند پذیرای ۳۰۰ مسافر هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان با بیان اینکه حساسیت در مورد میراث فرهنگی زیاد شده است، افزود: نسبت به سال گذشته در شهرستان اردستان با حجم بیشتر بازدید کننده از آثار تاریخی مواجه هستیم که این امر توجه بیشتر مسئولان برای امکانات و بودجه برای اداره بخش های مختلف شهرستان را می طلبد.

صدوقی با بیان اینکه اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آمادگی کامل برای نوروز 97 دارد، خاطرنشان کرد: شهرستان اردستان 67 بنای ثبت ملی، یک بنای ثبت جهانی و دو بافت ثبتی دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 اسفند 1396، کدخبر: 96120703359، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
گردشگری میتونه نجات دهنده ی اقتصاد ایران باشه ، سرمایه گذاری روی گردشگری در کشور های نفت خیز که اقتصاد مبتنی بر نفت دارند خیلی مهمه
ا.ح75
ناشناس
Germany
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
ای کاش که هم این پیش بینی درست باشه هم اینکه بتونیم با حفظ این امار در سال های بعدی به تعدادشون هم بیفزاییم
ا.ف75
ناشناس
United Kingdom
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
کاش مردم ایران بفهمند سفر فقط سفر به استان های شمالی ما نیست ؛ کلی جاهای دیدنی برای بازدید در کشور وجود دارد که از آن ها بی اطلاعیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین