پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۶۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل از آماده شدن بیش از ۲۰۰ باب کلاس درس در قالب ۳۰ آموزشگاه برای پذیرایی از مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان خبر داد.

شعارسال: مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل از آماده شدن بیش از ۲۰۰ باب کلاس درس در قالب ۳۰ آموزشگاه برای پذیرایی از مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان خبر داد.

محمد معدندار اظهار داشت: از این میزان کلاس درس حدود ۴۰ باب با درجه بندی «الف» و دارای امکانات رفاهی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز و پتو و فرش است.

وی افزود: با آماده شدن این واحدهای آموزشی آران و بیدگل در بخش ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان هر روز ظرفیت پذیرش بیش از هزار نفر را دارد.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل تصریح کرد: تمهیدات لازم در صورت افزایش مسافران نوروزی آران و بیدگل اندیشیده شده و در این راستا سه سوئیت برای میزبانی از گردشگران در این زمینه آماده شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری آران و بیدگل به دلیل واقع شدن در مرکز کشور و دسترسی آسان برای استان های مهم کشور مانند اصفهان و تهران گفت: پتانسیل های بالای گردشگری در آران و بیدگل آن طور که شایسته است، شناخته شده نیست.

گفتنی است آران و بیدگل پس از کاشان با بیش از ۵۰۰ اثر شناسایی شده تاریخی و ۱۳۵ اثر ثبت شده ملی رتبه دوم استان تاریخی اصفهان را دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 اسفند 1396، کدخبر: 4249752، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
همین مدرسه هایی که برای اسکان مرد هم اماده میشه باز مشکل خیلی از مردم رو حل میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین