پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
نخستین قطار گردشگری با عنوان 'مثلث طلایی' (مسیر تهران- شیراز-اصفهان- یزد)، روز شنبه همزمان با نهمین روز دهه فجر و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی وارد ایستگاه راه آهن اصفهان شد.

شعار سال: مدیرکل راه آهن استان اصفهان گفت: این قطار با هدف توسعه صنعت گردشگری، رشد اقتصادی، رونق بازار داخلی و استفاده از ظرفیت های راه آهن برای سفر ایمن و آسوده، امروز وارد ایستگاه راه آهن اصفهان شد.

سیدرضا سادات حسینی افزود: این قطار با سه سالن چهار تخته 40 نفره غزال شرکت 'ریل سیر کوثر' و یک واگن رستوران با 60 مسافر، بعداز ظهر چهارشنبه 18 بهمن از ایستگاه تهران حرکت خود را آغاز کرد و روز پنجشنبه 19 بهمن به ایستگاه سعادت شهر استان فارس وارد شد.

وی اظهار کرد: گردشگران پس از دو روز اقامت در استان فارس و بازدید از مجموعه‌های تاریخی شهرستان پاسارگاد و شهر شیراز، امروز وارد ایستگاه اصفهان شدند.

مدیرکل راه آهن استان اصفهان افزود: مسافران قطار پس از یک روز اقامت و بازدید از اماکن فرهنگی و ابنیه تاریخی و جاذبه های شهر زیبای اصفهان، این شهر را به مقصد یزد و تهران ترک خواهند کرد.

این قطار در ادامه ورود قطارهای گردشگری به اصفهان و پس از ورود قطار گردشگری تهران بادرود در 16 آذر سالجاری به شهر تاریخی بادرود در این استان، امروز شنبه وارد شهر اصفهان شد.

طرح 'مثلث طلایی گردشگری ایران' شامل سه استان فارس، اصفهان و یزد است که توسط مسئولان این استان ها به تصویب رسیده و اقدامی نو و مورد حمایت ویژه هر سه استان برای برند سازی در بخش گردشگری محسوب می شود.

طرح مثلث طلایی گردشگری ایران توسط بخش دولتی و خصوصی اجرا می شود.

از سال 1393 تاکنون 20 قطار و امسال چهار قطار گردشگری بین المللی وارد اصفهان شده است.

استان اصفهان با برخورداری از جاذبه های طبیعی و 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 اثر آن به ثبت ملی و چهار اثر شامل میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده،، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 21بهمن 96، کدمطلب:82827224، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
این که چهارتا مسیره چرا اسمش مثلث طلاییه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین