پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۰۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه توسعه فرودگاه اصفهان و قطار سریع السیر اصفهان - تهران از مطالبات جدی مردم از دولت است، گفت: این دو پروژه از وعده های رئیس جمهور بود.

شعارسال: ناهید تاج الدین عصر پنجشنبه در آئین آغاز عملیات ریل گذاری مترو بهارستان ضمن تبریک به آخوندی، وزیر راه و شهرسازی به دلیل ابقا در این سمت اظهار داشت: امیدوارم در این دوره نیز به نیازهای استان اصفهان بیش از پیش رسیدگی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه فرودگاه اصفهان و قطار سریع السیر اصفهان - تهران از مطالبات جدی مردم اصفهان از هیات دولت است، تصریح کرد: این دو پروژه از وعده های رئیس جمهور به مردم اصفهان بود که امیدوارم محقق شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهر جدید بهارستان در یک بازه زمانی رشد خوبی داشت و به دلیل احداث سپاهان شهر یک مدت افت کرد و دوباره در حال رشد است، افزود: باید توجه داشت که ایجاد زیر ساخت های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در شهرهای جدید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه حاشیه نشینی در شهرهای جدید بسیار کم است، افزود ‌: از این رو در شهرهای جدید با ارائه خدمات بهتر می توان توزیع خوب جمعیت را داشته باشیم.

تاج الدین تصریح کرد : ضروری است که حمایت های جدی از مترو بهارستان صورت گیرد تا با تامین اعتبار مورد نیاز طی دو سال آینده شاهد بهره برداری این پروژه باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20مهر1396، کدخبر: 4112142: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین