پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۴۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیدگاه وزیر راه و شهرسازی این است که قطار سریع‌السیر باید از قلب یک شهر به قلب شهر دیگر برود گفت: عبور قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران از میانه شهرها عوارضی به همراه دارد.

شعار سال: حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند احداث راه آهن سریع‌السیر اصفهان- تهران و گذر این قطار از شهرستان برخوار و انتقادات پیرامون این موضوع اظهار داشت: این بحث را از سطح روسای جمهور تاکنون پیگیری کرده و نامه نگاری‌های زیادی انجام داده‌ایم.

وی افزود: ابتدایی‌ترین پیشنهاد ما این بود که ایستگاه ورود و خروج مردم قبل از ورود به برخوار و دولت آباد جانمایی شود که تاکنون جواب قانع کننده‌ای در این زمینه داده نشده است.

نماینده شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیدگاه وزیر راه و شهرسازی این است که قطار سریع‌السیر باید از قلب یک شهر به قلب شهر دیگر برود، گفت: به این ترتیب وزیر، ایستگاهی که اکنون قبل از ورزشگاه نقش جهان تعبیه و در نقشه جانمایی شده است را قبول ندارد.

وی افزود: دیدگاه ما این بود که ایستگاه قبل از این دو شهر باشد که البته جواب مثبتی در این زمینه داده نشد، نکته دوم اینکه پیشنهاد کردیم اگر قرار است این مسیر طی شود قطار به زیرِ زمین منتقل شود تا عوارضی نیز برای شهرها نداشته باشد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اگر این قطار بخواهد از روی زمین عبور کرده و شهر دستگرد و دولت آباد را به دو نیم تقسیم کند عوارض بسیاری به همراه خواهد داشت، مردم نیز نسبت به این موضوع حساسیت دارند که ما نیز در این زمینه پیگیر هستیم.

وی گفت: پیشنهاد ما این است که خط متروی این منطقه از آخرین ایستگاه در زینبیه به حبیب آباد و دولت آباد رسیده و سپس از آن منطقه به مابین شهرهای خورزوق و دستگرد برسد، ما نیز آمادگی داریم که تمام امکانات لازم را در این زمینه فراهم کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 19 شهریور 96، کدمطلب: 1514391، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین