پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۶۴
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
مدیر کل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در بخش بودجه، فاینانس خارجی پروژه قطار سریع السیر اصفهان- تهران از کشور چین تامین اعتبار شده است.

شعار سال: ماشالله کاظمی ظهر چهارشنبه، در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه آهن اصفهان با بیان این مطلب، اظهار داشت: بخش عمده ای از این پروژه ها شامل فاز اول مترو اصفهان، ورزشگاه نقش جهان به بهره برداری رسیده و همچنین پروژه کنارگذر شرق اصفهان بعد از شش سال تعطیلی دوباره در سال گذشته پیگیری و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی همچنین به قطار سریع السیر اصفهان- تهران به عنوان یکی از پروژه های مهم استان و کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در بخش بودجه، فاینانس خارجی آن از کشور چین تامین اعتبار شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان با بیان اینکه با وجود تامین اعتبار، عملیات اجرایی احداث خط قطار سریع السیر اصفهان- تهران در استان پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشته است، افزود: اخیرا عملیات اجرایی این طرح به شرکت راه آهن کشور واگذار شده و امیدواریم مدیرکل جدید راه آهن اصفهان، به زودی مدیر اجرایی قطار پرسرعت را مشخص کند.

وی اضافه کرد: برای پیگیری و تسریع این پروژه در بخش ایستگاه ها، شرکت راه آهن با مترو اصفهان جلساتی برگزار و قرار است قطار پرسرعت در ایستگاه کاوه به اصفهان متصل شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 28 تیر 96 ، کد مطلب: 4035905:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین