پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
حجت الاسلام والمسلمین دلبری ؛ امام‌ جمعه گالیکش مردم با بصیرت ایران اسلامی را پیروز سال 1396 عنوان کرد و گفت: مسئولین باید تمام دغدغه‌شان خدمت به مردم باشد.

شعار سال: حجت‌الاسلام سید «محمد دلبری» در آخرین خطبه نماز جمعه شهرستان گالیکش در سال 96 ، پس از توصیه خود و دیگران به تقوای الهی با اشاره به ملکه تقوا گفت: ای مؤمنین حق تقوا را به تمام انجام دهید. فرد متقی وقتی در مقابل گناه قرارمی گیرد محزون و ناراحت می‌شود که این یعنی ملکه تقوا است.

وی با اشاره اجمالی به سال 1396 گفت: مردم عزیز و با بصیرت پیروز سال 1396 بودند. از همان زمانی که با امام راحل بیعت بستند هنوز هم بر آن بیعت هستند.

حجت‌الاسلام دلبری افزود: شکست و ناکامی داعش، گسترش انقلاب اسلامی در منطقه، تجدید میثاق مردم با حضرت امام و رهبری در راهپیمایی 22 بهمن و کور کردن چشم دشمن در فتنه سال 96 از مهم‌ترین وقایع سال 1396 است. لذا مسئولین باید تمام دغدغه‌شان خدمت به مردم باشد.

امام‌جمعه گالیکش اظهار داشت: یک گروه منحرف در انگلیس به پرچم ایران اهانت کردند لذا از مسئولین نظام می‌خواهیم که مقابله‌به‌مثل انجام دهند چراکه این عمل آن‌ها عمدی بوده و باید بهترین پاسخ را به آن‌ها داد.

خطیب جمعه گالیکش افزود: ترویج اسلام آمریکایی ازجمله اهدافی است که دشمنان آن را دنبال می‌کنند که شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی از مهم‌ترین آن‌ها است.

حجت‌الاسلام دلبری به انتخاب رئیس جدید سازمان سیا اشاره کرد و گفت: ترامپ رئیس سازمان سیا را وزیر خارجه و معاون ایشان را که یک خانم است رئیس سازمان سیا گذاشته تا بتواند اهداف شومی را که در سابق داشته ادامه دهد. لذا جهان اسلام باید اتحاد داشته باشند و آن را سرلوحه کارشان قرار بدهند تا بتوانند در مقابل دشمنان بایستند.

امام‌جمعه گالیکش به اصلاحات در عربستان اشاره کرد و گفت: ملک سلمان بعضی از آزادی‌ها را به زنان این کشور داده است؛ مثل رانندگی بانوان و ورود آن‌ها به ورزشگاه‌ها که از مهم‌ترین این اصلاحات است. چون 70 درصد جوانان این کشور تحصیل‌کرده غرب می‌باشند لذا این جمعیت جوان باعث انفجار اجتماعی خواهند شد و مردم عربستان به‌ویژه جوانان این کشور تحول جدیدی را در منطقه به وجود خواهند آورد.

وی به پیروزی‌های جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: آمریکا و عربستان صهیونیست‌ها را همراهی کردند اما عاقبت پیروزی نصیب جبهه مقاومت شده است. به‌زودی سرنوشت اسرائیل این غده سرطانی معلوم و سرنگون خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت طبرستان24، تاریخ 26 اسفند 96، کد مطلب: 4175: www.tabarestan24.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
امروزه همه آن ها به فکر پر کردن جیب خود هستند و به باقی قضایا در کشور کاری ندارند ؛ البته باید گفت اکثر آن ها
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین