پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
مدیر فرودگاه خرم‌آباد، تعطیلی این فرودگاه در ایام نوروز را رد کرد.

شعار سال: غلام‌رضا بنی‌صدر درباره برقراری پروازهای فرودگاه خرم‌آباد در ایام تعطیلات نوروز اظهار کرد: در برخی رسانه‌ها صحبت‌هایی مبنی بر تعطیلی پروازهای این فرودگاه منتشر شده که چنین موضوعی صحت ندارد.

وی تصریح کرد: در روز اول فروردین پرواز تهران-خرم‌آباد توسط شرکت هواپیمایی ماهان برقرار شد و چون در بقیه پروازهای این مسیر مسافرها به حد نصاب نرسیدند و استقبال کم بود، ماهان تا سیزدهم فروردین پروازهای به مقصد تهران را لغو کرده است.

بنی‌صدر اضافه کرد: نهم فروردین پرواز تهران- خرم‌آباد و بالعکس توسط شرکت ایران‌ایر در برنامه قرار دارد و هنوز لغو نشده است.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد بیان کرد: به دلیل استقبال خوب، پروازهای هفتگی مشهد- خرم‌آباد و بالعکس در این ایام برقرار می‌شود و هیچ کدام لغو نشده است.

بنی‌صدر با یادآوری اینکه سال پیش نیز فرودگاه خرم‌آباد در ایام نوروز چنین شرایطی داشته، خاطرنشان کرد: حدود 70 درصد مسافران پروازهای تهران از کارمندان دولت هستند که به ماموریت می‌روند و با توجه به شرایط کاری در چند روز نخست فروردین، پروازهای تهران- خرم‌آباد با کمبود مسافر مواجه می‌شود و از طرفی در ایام نوروز بسیاری از افراد با خودرو به مسافرت می‌روند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 3 فروردین 97، کد مطلب: 97010300388، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین