پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۶۸۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
برای سومین هفته پیاپی پروازهای شرکت هواپیمایی "تابان" در فرودگاه خرم‌آباد برقرار نمی‌شود.

شعار سال: از سه هفته پیش شرکت‌ هواپیمایی تابان به‌علت محدودیت‌های عملیاتی، پروازهایش را در فرودگاه خرم‌آباد لغو کرده است.

به گفته غلام‌رضا بنی‌صدر، مدیر فرودگاه خرم‌آباد قرار بود "این کنسلی به مدت دو هفته باشد" اما در حال طی کردن سومین هفته است.

منوچهر بهاروند، مدیر روابط عمومی فرودگاه خرم‌آباد در این باره گفت: طبق اعلام مسئولان شرکت هواپیمایی تابان قرار بود پروازها به علت محدودیت‌های عملیاتی دو هفته کنسل شود اما برای سومین هفته پیاپی نیز لغو شده است.مسئولان این شرکت اعلام کرده‌اند که در هفته جاری هم پروازها برقرار نمی‌شود.

بهاروند در پاسخ به پرسشی که هفته آینده پروازهای تابان برقرار می‌شود؟ گفت: فعلاً که چیزی نگفته‌اند و برقراری پروازها برای هفته بعد مشخص نیست!

در هفته جاری باز هم مثل سه هفته گذشته فقط 14 پرواز در فرودگاه خرم‌آباد برقرار می‌شود و این در حالیست که طی ماه‌های گذشته در فرودگاه خرم‌آباد معمولاً هر هفته 24 پرواز برقرار شده است.
انتهای پیام

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 18 مهر 96، کد مطلب: 96071809848: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین