پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
مدیرعامل مرکز توسعه خواهر شهرهای ایران گفت: شهر بروجرد استعداد ویژه‌ای برای خواهرخواندگی با دیگر شهرهای کشور دارد.

شعارسال: مدیرعامل مرکز توسعه خواهر شهرهای ایران گفت: شهر بروجرد استعداد ویژه‌ای برای خواهرخواندگی با دیگر شهرهای کشور دارد.

علیرضا رجایی در نشستی مشترک با فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار و برخی مدیران بروجرد با اشاره به عملکرد مطلوب مجموعه مدیریتی بروجرد در حوزه گردشگری نوروزی طی امسال اظهار کرد: در این زمینه نباید تنها منتظر سازه های دولتی بود و این شهرستان میتواند با این پیشرفت به عنوان پایلوت ماموریت پذیری شهری انتخاب و معرفی شود.

وی با اشاره به استعدادهای شهرستان بروجرد برای استفاده از ظرفیت خواهر خواندگی دیگر شهرهای کشور افزود: مدیریت شهری در این زمینه باید به خود مردم واگذار شود و این مردم شامل نهادهای مردمی می شود.

مدیرعامل مرکز توسعه خواهر شهرهای ایران بر لزوم تشکیل سازمان هایی با همگرایی انسانی تاکید و بیان کرد: مدیریت کشور مستلزم احصاء سرمایه های خرد است و سازه خواهر خواندگی می تواند با شناسایی ظرفیت ها از توان آنها استفاده کند.

وی احصاء میراث ناملموس و ظرفیت شناسی را گام نخست تشکیل سازه خواهر خواندگی برشمرد و بر تعامل مردم و دعوت از سرمایه های این شهرستان در دیگر شهرهای کشور تاکید کرد.

رجایی برندسازی کالای ایرانی در راستای جلب و جذب توریست و مدیریت فرصت ها را از دیگر اقداماتی برشمرد که در راستای اجرای سازه خواهر شهرها باید انجام شود.

مدیرعامل مرکز توسعه خواهر شهرهای ایران با بیان اینکه زیرساخت سازه خواهر خواندگی دولتی است اما با تغییر دولت تغییر نمی کند، عنوان کرد: پایش و بهره برداری در این شبکه سبب از بین رفتن گسست های بین اقوام و ادیان می شود و اگر بخواهیم از این ظرفیت استفاده کنیم باید به همگرایی دست یابیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17 فروردین 1397، کدخبر: 4264306، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین