پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۷
فاصله میان پروازهای بین­‌المللی و حضور در یک فرودگاه ترانزیتی بسیاری را به این فکر وا می­‌دارد که یک گردش کوتاه در شهر محل توقف خود داشته باشند.

شعارسال: اگر در مسیر مسافرت به یکی از مقاصد عمده گردشگری جهان فرصت آن را پیدا کردید که در هنگام سفر چند ساعت را در شهر سنگاپور توقف داشته باشید شاید بخواهید یک گشت و گذار کوتاه در این شهر داشته باشید البته که باید به این نکته توجه داشته باشید که برای این کار باید علاوه بر اخذ ویزای کشور مقصد ویزای سنگاپور را نیز تهیه کنید.

ما در اینجا قصد معرفی چند فعالیت را به شما داریم تا در هنگام توقف در شهر سنگاپور و فاصله میان دو پرواز خود به آن­ها بپردازید و یک تور چند ساعته برای خود برگزار کنید. برای آشنایی بیشتر با این فعالیت­‌ها و لذت بردن از جاذبه‌­های گردشگری سنگاپور در این توقف کوتاه با ما همراه شوید.

1. کمتر از دو ساعات فاصله میان دو پرواز بین­‌المللی

با این زمان کوتاه بهتر است که در فرودگاه بین­ ‌المللی چانگی بمانید و از آن خارج نشوید. چرا که در این زمان کوتاه فرصت چندانی برای رفت و برگشت به داخل شهر نیست و ممکن است در ترافیک گرفتار شوید و یا حتی استرس از دست دادن پرواز باعث تشویق ذهن شما شود. اما ناامید نشوید، چرا که در چند سال گذشته فرودگاه چانگی به عنوان بهترین فرودگاه بین­‌المللی جهان شناخته شده است.

تفریحاتی که در فرودگاه بین­‌المللی چانگی و جاذبه­‌های گردشگری آن می­‌توانید انجام بدهید بسیار زیاد است اما در اینجا تنها به معرفی تعدادی از آنها اکتفا می­‌کنیم. شما می‌­توانید در ترمینال شماره 1 این فرودگاه از باغ کاکتوس‌های آن بازدید کنید، از مرتفع‌ترین سرسره فرودگاه­‌های جهان در ترمینال شماره 3 بازدید کنید و برای تماشای یکی از فیلم­‌های روز جهان به سینمای فرودگاه در ترمینال شماره 3 بروید.

البته نباید لذت صرف غذا در یکی از رستوران­‌های این فرودگاه را فراموش کنید.

2. بین دو پرواز بین­‌المللی بین 2 تا 6 ساعت فرصت دارید

اگر مدت توقف شما در شهر سنگاپور بیش از 2 ساعت است پس فرصت آنکه به درون شهر بروید را خواهید داشت. البته این مسئله به زمانی که شما در اختیار دارید بستگی خواهد داشت. اگر برای بار نخست است که به سنگاپور می­‌روید و وسایل همراه شما چندان زیاد نیست باید گشت و گذار در شهر سنگاپور را بازدید از منطقه خلیج مارینا آغاز کنید. فراموش نکنید که با استفاده از گوگل مپ ترافیک شهر را چک کنید. اگر در ساعت شلوغ روز فرودگاه را ترک کردید باید حواستان باشد که زمان کافی برای رفت و برگشت به فرودگاه را در اختیار دارید. اگر دوست دارید که در این شهر کمی غذا بخورید به شما پیشنهاد می­‌کنیم که به رستوران ماکانسوترا در بالای پشت‌بام تئاتر اسپلاناده بروید. برای تماشای افق زیبای شهر سنگاپور و لذت بردن از این جاذبه گردشگری هم می­‌توانید به یکی از برج­‌های مرتفع این شهر بروید.

3. بیش از شش ساعت توقف در بین پروازهای بین­‌المللی

اگر بیش از شش ساعت در بین دو پرواز بین‌­المللی در این شهر توقف داشته باشید فرصت آن را خواهید داشت تا با خیال راحت به گشت و گذار در میان جاذبه­‌های گردشگری این شهر بپردازید. برای این کار می­‌توانید در فرودگاه بین‌­المللی چانگی به یکی از تورهای رایگان سنگاپور بروید. شما در این بخش می‌­توانید از میان چند تور سنگاپور مختلف یکی را انتخاب کنید. تور میراث فرهنگی شما را به بازدید از جاذبه‌­های گردشگری فرهنگی این شهر مثل محله چینی‌­ها، هند کوچک و کامپونگ گلام خواهد برد. تور جاذبه‌های گردشگری شهر یکی دیگر از گزینه‌های شماست. با انتخاب این تور شما می‌­توانید در میان مقاصد گردشگری مختلف شهر سنگاپور مثل مارینا بای سندز، سنگاپور فلایر و باغ­‌های کنار خلیج به گشت و گذار بپردازید. در این تور کوچک شما فرصت آن را خواهید داشت تا از مناظر حیرت‌انگیز و جذاب شهر سنگاپور مثل هاجی لین، تیونگ بهرو و آسمان­‌خراش­‌های آن دیدن کنید، در کافه بسیار لوکس کلارک کوئری با کافه­‌های این شهر آشنا شوید و یک وعده غذایی خوشمزه را در میان یکی از رستوران­‌های مجلل این شهر میل کنید. گشت و گذار در پارک‌­های موضوعی این شهر نیز می‌­تواند یک انتخاب دیگر برای شما باشد. البته گشت و گذار در بازار و خرید سوغات را نیز فراموش نکنید. این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای اقتصادی جهان یک مکان مناسب برای کسانی است که دوست دارند در بخشی از این تور کوتاه مسافرتی در مراکز خرید به گشت و گذار بپردازند و چند خرید بی‌نظر داشته باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایرلاین پرس، تاریخ انتشار: 13اردیبهشت1397 ، کدخبر: 68873: www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین