پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
عضو شورای شهر شوش گفت: تاکنون هیچ کیوسکی به شخص خاصی واگذار نشده ‌و برای شفاف سازی با توجه به فرآیند قانونی و اینکه حق کسی پایمال نشود، این واگذاری کیوسک‌ها از سوی شهرداری با نظارت کامل شورای شهر شوش از طریق مزایده انجام می‌شود.

شعارسال: مسلم کریمی‌پور اظهار داشت: با توجه به اینکه درخواست‌های زیادی از سوی شهروندان برای احداث کیوسک وجود دارد و حدود هزار و پانصد نفر برای کیوسک متقاضی وجود دارد.

وی گفت: نباید با احداث کیوسک های فراوان در سطح شهر از نظر اقتصادی به بازار لطمه‌ای وارد شود و چهره شهرجهانی شوش خدشه‌ای وارد شود.

عضو شورای شهر شوش افزود: در روزهای گذشته شهروندان در فضای مجازی در ارتباط با واگذاری کیوسک‌ به افراد خاص اعتراض داشتند که شورای شهر این موضوع را پیگیری و بررسی نموده است.

وی تصریح کرد: برای شفاف سازی با توجه به فرآیند قانونی و اینکه حق کسی پایمال نشود این واگذاری کیوسک‌ها از سوی شهرداری با نظارت کامل شورای شهر انجام می‌شود.

کریمی‌پور ادامه داد: بزودی از سوی دفتر فنی شهرداری شوش برای جانمایی تعدادی کیوسک در سطح شهر و حومه با اعلام نظر قیمت پایه‌ای کارشناسی شده توسط کارشناس رسمی متناسب با محل و مکان مورد نظر و طی تشریفات قانونی از طریق آگهی مزایده اعلام می‌‌گردد.

عضو شورای شهر شوش یادآورشد: در حال حاضر هیچ کیوسکی به شخص خاصی واگذار نشده است و اگر بعضی از کیوسک‌ها در سطح شهر بدون مجوز قانونی احداث شده‌اند، شهرداری شوش طبق قانون با آنها برخورد می‌‌کند.

وی گفت: همه شهروندان می‌توانند در مزایده واگذاری کیوسک‌‌های سطح شهر شوش شرکت کنند، زمان برگزاری مزایده کیوسک‌ها در سطح شهر اطلاع رسانی می‌شود.

کریمی‌پور خاطرنشان کرد: واگذاری کیوسک‌ها از سوی شهرداری شوش با نظارت مستقیم شورای شهر شوش انجام می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21اردیبهشت1397 ، کدخبر: 1722233: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین