پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی اسکله صیادی خورخان شهرستان دیر گفت: این اسکله با اعتبارات وزارت نفت و شیلات تکمیل می‌شود که تاکنون ۵۵ میلیارد ریال تخصیص یافته است.
شعار سال: مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی اسکله صیادی خورخان شهرستان دیر گفت: این اسکله با اعتبارات وزارت نفت و شیلات تکمیل می‌شود که تاکنون ۵۵ میلیارد ریال تخصیص یافته است.
 عباسعلی زنده‌بودی ظهر امروز در جریان بررسی از وضعیت اسکله صیادی خورخان بردخون شهرستان دیر با بیان اینکه این اسکله از سال 1395 عملیات اجرایی آن آغاز شد اظهار داشت: تاکنون این اسکله که یکی از مطالبات مهم صیادان منطقه بردخون است 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی به مشخصات فنی اسکله خورخان دیر پرداخت و با اشاره به طول 50 متری پهلوگیر اسکله بیان کرد: مسیر دسترسی اسکله صیادی خورخان دیر به طول 140 متر و مساحت اسکله شناور برای پهلوگیری قایق‌های صیادی 750 متر مربع است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر به پسکرانه اسکله صیادی خورخان اشاره کرد و افزود: این پسکرانه دارای یک هکتار مساحت است که شامل تاسیسات پشتیبانی اسکله، ساختمان اداری و سرویس‌های بهداشتی و سایبان برای تخلیه صید، و انبار نگه‌داری تجهیزات است.

زنده‌بودی از تخصیص 55 میلیارد ریال برای اجرای اسکله خورخان دیر خبر داد و خاطرنشان کرد: اسکله صیادی خورخان بردخون دیر با اعتبارات وزارت نفت و شیلات استان بوشهر ساخته می‌شود که برای اجرای آن 20 میلیارد تومان مصوب شده و تاکنون 5.5 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی با تاکید بر تسریع تکمیل این پروژه تصریح کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی اسکله صیادی خورخان بردخون دیر تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به وجودبیش از 400 صیاد در بردخون افزود: با تکمیل پروژه اسکله صیادی خورخان، یکی از مطالبات مردم بردخون در تامین معیشت تامین می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1723166 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین