پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: در راستای توسعه طرح‌های پرورش ماهی در قفس در آبهای خلیج فارس تاکنون به ظرفیت ۳ هزار و ۸۰۰ تن پرورش ماهی صادر شده است.

شعارسال: مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: در راستای توسعه طرح‌های پرورش ماهی در قفس در آبهای خلیج فارس تاکنون به ظرفیت ۳ هزار و ۸۰۰ تن پرورش ماهی صادر شده است.

عباسعلی زنده‌بودی ، با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های استان ساحلی بوشهر پرورش آبزیان است اظهار داشت: در این راستا پرورش میگو در سواحل این استان طراحی و اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 7 هزار هکتار اراضی ساحلی استان بوشهر برای پرورش میگو واگذار شده است خاطر نشان کرد: علاوه بر این 3 هزار و 500 هکتار دیگر برای واگذاری در دست اجرا است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر از تولید 13 هزار و 400 تن میگوی پرورشی از اراضی ساحلی استان خبرداد و خاطر نشان کرد: این میزان میگو از 4 هزار و 400 هکتار اراضی امسال تولید شد.

زنده‌بودی از افزایش تولید میگوی پرورشی در سال آینده از اراضی ساحلی استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده سال آینده 5 هزار هکتار از اراضی ساحلی به پرورش میگو اختصاص می‌یابد که در سال 1397 تولید میگو به 18 هزار تن می‌رسد.

وی، با اشاره به پرورش ماهی در قفس در آبهای خلیج فارس و سد رئیسعلی دلواری بیان کرد: تاکنون 49 موافقت اصولی برای پرورش ماهی در قفس صادر شده که ظرفیت این موافقت‌های اصولی 50 هزار تن است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر از تولید 1500 تن ماهی پرورش در قفس خبرداد و گفت: : در راستای توسعه طرح‌های پرورش ماهی در قفس در آبهای خلیج فارس تاکنون به ظرفیت 3 هزار و 800 تن پرورش ماهی صادر شده که یک‌هزار و 500 تن آن به تولید رسیده است.

زنده‌بودی با اشاره به اینکه بیشترین سرمایه گذاری پرورش ماهی در قفس در شهرستان تنگستان انجام شده است تصریح کرد: تاکنون مجوز 100 میلیارد تومان پروژه پرورش ماهی در قفس در آبهای تنگستان صادر شده است.

وی، از صدور آبزیان پرورشی از استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: 15 هزار تن ماهی و میگو به ارزش 90 میلیون دلار از استان بوشهر به کشورهای مختلف آسیایی صادر شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1396، کدخبر: 1654469، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
هیچ وقت فکر نمیکردم استانی مثل استان بوشهر بتونه زیر ساخت پرورش ماهی اون هم در این حجم رو داشته باشه وبتونه به خوبی از پسش بربیاد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین