پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۴۴
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
پیش‌ترها برخی عینک آفتابی را وسیله‌ای تجملی که صرفا برای زیبایی کاربرد دارد تصور می‌کردند اما به مرور این نکته به درستی در جامعه ایران فراگیر شد که عینک آفتابی نه برای زیبایی و مد روز که بیش از هر چیز برای سلامتی و حفاظت از چشم‌ها در برابر نور خورشید و اشعه‌های ساطع شده از آن کاربرد دارد.

شعار سال: پیش‌ترها برخی عینک آفتابی را وسیله‌ای تجملی که صرفا برای زیبایی کاربرد دارد تصور می‌کردند اما به مرور این نکته به درستی در جامعه ایران فراگیر شد که عینک آفتابی نه برای زیبایی و مد روز که بیش از هر چیز برای سلامتی و حفاظت از چشم‌ها در برابر نور خورشید و اشعه‌های ساطع شده از آن کاربرد دارد. از آن زمان استفاده از عینک آفتابی در ایران گسترده شده و بسیاری دست‌کم یک یا چند عینک آفتابی دارند. مثل هر کالای مصرفی دیگری این کالا نیز انواع قیمت‌ها و تنوع را دارد. از 100هزار تومان تا چند ده میلیون تومان می‌توان برای عینک آفتابی هزینه کرد.

عمده این تفاوت قیمت در کیفیت شیشه آن و توانایی‌اش در جلوگیری از انواع و اقسام مشکلات احتمالی برای چشم است. البته که برند‌ها نیز نان اسم خود را می‌خورند و بعضا بی‌جهت تنها به‌دلیل اینکه فلان برند یک عینک را تولید و عرضه کرده قیمتش‌چند ده برابر مدل‌های مشابه می‌شود. جالب اینکه برخلاف تصور بسیاری ایران نیز در این زمینه فعال بوده و به‌خصوص «صاایران» عینک‌های قابل‌قبولی را ارائه کرده است که توانایی رقابت با مدل‌های مشابه خارجی را دارند. امروز در همشهری سراغ پرفروش‌های بازار عینک آفتابی در ایران رفته‌ایم.



سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری ، تاریخ انتشار 22 اردیبهشت 97، کدمطلب:15646، www.newspaper.hamshahri.org


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین