پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: روزانه قریب به یک‌هزار و 500 دستگاه کامیون توسط 75 شرکت‌های حمل و نقل بار استان محصولات کشاورزان را بارگیری و حمل می‌کنند.
شعارسال: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: روزانه قریب به یک‌هزار و 500 دستگاه کامیون توسط 75 شرکت‌های حمل و نقل بار استان محصولات کشاورزان را بارگیری و حمل می‌کنند.

ایوب میرشاهی اظهار کرد: با شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی، در سال 1396، یک‌میلیون 166 هزار 877 تن محصولات شامل باقلا، جو، گندم، سویا، سیب زمینی، کلزا و برنج توسط 8 هزار و 500 دستگاه ناوگان باری از استان گلستان حمل شده است.

وی تصریح کرد: در دو ماه نخست سال جاری و همزمان با اوج برداشت محصولات کشاورزی تاکنون حدود 96 هزار و 166 تن توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای جابجا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با تاکید بر اینکه روزانه قریب به یک‌هزار و 500 دستگاه کامیون توسط 75 شرکت‌های حمل و نقل بار استان محصولات کشاورزان را بارگیری و حمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: تمهیدات و اقدامات لازم برای فراخوان ناوگان حمل و نقل باری صورت پذیرفته و برای تامین ناوگان حمل محصولات کشاورزی مشکل وجود ندارد.
میرشاهی با عنایت بر پیش‌بینی برداشت یک میلیون و 700 هزار تن محصولات کشاورزی در بهار و تابستان سال جاری بیان کرد: با توجه به آنکه در سال‌های گذشته نیز تجربه این امر را داشته‌ایم برای اتخاذ تدابیر لازم از سال قبل جلسات هماهنگی را با دستگاه‌های عضو کارگروه و تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل برگزار کرده‌ایم که تمام تلاش ما بر آن است با هماهنگی مراکز تخلیه بار در جابجایی و حمل محصولات کشاورزی تسریع لازم صورت گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970229000136 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
خیلی خوبه خدارو شکر که این حجم کشاورزی در این استان وجود داره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین