پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۳
فردی در حال طواف خود را از طبقه بالای رینگ طواف به پایین پرتاب کرد. روزنامه عکاظ عربستان ادعا کرد که این فرد تبعه یکی از کشورهای آسیایی بوده و توضیح بیشتری در خصوص علل احتمالی داده نشده است.

شعار سال: فردی در حال طواف در خانه خدا، خود را از طبقه بالای رینگ طواف به پایین پرتاب کردروزنامه عکاظ عربستان ادعا کرد که این فرد تبعه یکی از کشورهای آسیایی(پاکستان) بود.

این روزنامه زمان وقوع حادثه را دیروز (جمعه) بعد از نماز عشاء اعلام كرد و نوشت ، در این حادثه غیر این تبعه پاكستانی، فرد دیگری آسیب ندید.

لازم به توضیح است که در سال های قبل نیز برخی از اتباع سایر کشورها که عموما دچار افسردگی یا بعضا معلولیت بوده (نظیر خودکشی زن چینی ویلچرنشین) ، اقدام به خودکشی در کعبه می کنند. این نوع رویدادها از زمانی که شاهد ایجاد رینگ های طواف چندگانه حول خانه خدا بوده ایم، رواج بیشتری یافته است.

تعداد بازدید : 28

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت آپارات،  تاریخ انتشار ۱۹ خرداد ۹۷، کدمطلب: -------،  www.aparat.com / سایر منابع.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین