پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
استاندار بوشهر گفت: توسعه محورهای بزرگراهی استان بوشهر سرعت می‌گیرد.
شعارسال: مصطفی سالاری صبح پنجشنبه در بازدید از زیرساخت‌های راه استان بوشهر اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر طرح‌های خوبی در استان مصوب شد که بخش قابل توجهی از این مصوبات مربوط به بخش راه بود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های بزرگراهی در چند نقطه استان بوشهر، ادامه داد: این طرح‌ها طی دو سال اجرا می‌شود و محورهای مواصلاتی استان تکمیل می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب یک‌هزار میلیارد ریال برای ساخت بزرگراه دیلم به گناوه، بیان کرد: ۵۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل این محور تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه این طرح با سرعت بالایی در دست ساخت است و به زودی تکمیل خواهد شد، اضافه کرد: در سال‌های اخیر حوادث متعددی در محور دیلم به گناوه به وقوع پیوسته بود که اجرای بزرگراه مشکلات را رفع می‌کند.

سالاری از تکمیل بخشی از این بزرگراه در سال جاری خبر داد و افزود: کارگاه‌های ساخت این مسیر در بخش‌های مختلف محور گناوه به دیلم فعال شده است و شاهد سرعت بالای اجرای آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از محورهای بزرگراهی استان بوشهر مسیر دیر - بوشهر است که با سرعت بالایی و با مشارکت وزارت نفت در حال اجرا است و پیشرفت مناسبی دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تبدیل محور ارتباطی استان بوشهر - استان فارس به بزرگراه، گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای باند دوم محور دالکی به کنارتخته برآورد شده است.

وی در پایان از پیشرفت ۹۰ درصدی اجرای بزرگراه برازجان به گناوه خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مجریان این طرح‌ها شاهد تکمیل و بهره‌برداری محورهای یاد شده در زمان مقرر باشیم.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1394، کد خبر: 2941430، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین