پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: تکمیل ۲۵۰ طرح نیمه‌تمام صنعتی استان نیازمند هزار میلیارد تومان نقدینگی است.

شعار سال: محمد پور با صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به این‌که قبل از سفر رئیس‌جمهور جلسات مقدماتی در خصوص صنایع استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: یکی از این موضوعات ۲۵۰ طرح نیمه‌تمام بود که یک هزارمیلیاردتومان نقدینگی و سرمایه نیاز دارند و هفت هزار شغل ایجاد می‌کنند.

وی میزان تسهیلات اعطایی بانک‌ها برای احصا این طرح‌ها را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این تسهیلات در حال بررسی و ابلاغ به بانک‌های عامل است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار داشت: با توجه به اظهارنظر رئیس‌جمهور، مازندران اگر تاکنون صنعتی نبود صحبتی درست است ولی نظر رئیس‌جمهور به صنعتی شدن استان مثبت است.

وی در ادامه تصریح کرد: به خاطر به‌جا ماندن هسته عدم استقرار صنایع از گذشته، مازندران از دیگر استان‌های صنعتی عقب‌مانده و از بسیاری از منابع در دوره صنعتی شدن نیز جامانده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت و معدن مازندران بابیان این‌که اگر صنعتی هم در استان وجود دارد به همت بخش خصوصی بوده است افزود: در سفر رئیس‌جمهور تصمیمات خوبی برای صنعتی شدن اتخاذ شد که در آینده قطعاً اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به کاهش ۳۵ درصدی صادرات استان افزود: از نظر مصوبات صنعتی در دو سال گذشته مقام هفتم را دارا بوده‌ایم که امیدواریم مصوبات صنعتی را به ۲۵ درصد برسانیم به‌گونه‌ای که کشاورزی هم باید صنعتی شود.

وی در ادامه بابیان این‌که در مازندران برای تشکیل صنایع بزرگ با کمبود زمین صنعتی بزرگ مواجه هستیم تأکید کرد: چنانچه یک درصد از زمین های کشاورزی خریداری شود با تغییر کاربری زراعت برای صنعتی که چگالی اشتغالش بیشتر از کشاورزی است این امر محقق می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري مهر، تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مهر 1394، کد مطلب: 2941404: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین