پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
ساری - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: خروجی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و سرمایه در گردش مناسب و قابل‌قبول نیست.

شعارسال: کامران اصغری بعدازظهر شنبه در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال در سالن شماره یک استانداری مازندران بابیان اینکه سهم بری دستگاه‌های اجرایی استان مشخص‌شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه باید ۴۱۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شود ولی خروجی خوبی در این امر نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه حدود سه ماه به پایان سال جاری مانده است، گفت: متأسفانه علیرغم همه پیگیری‌ها برای حفظ اشتغال به‌صورت سرمایه در گردش و ثابت جاری پرداخت تسهیلات بانکی اقدامات قابل‌قبولی انجام‌نشده است.

وی با توجه به تعهدات بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات بانکی، تصریح کرد: باید ۴۱۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی عادلانه بین دستگاه‌های اجرایی مختلف توزیع شود ولی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سازمان جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت بیشترین سهم بری را داشته‌اند.

اصغری بابیان اینکه شناسایی طرح‌های متقاضیان از طریق دستگاه‌های اجرایی باید انجام شود، اذعان داشت:سهم بری دستگاه‌های اجرایی مشخص‌شده است اما متأسفانه پیگیری، دقت و سرعت در آن وجود ندارد.

وی خواستار نظارت خوب بر روی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی، آمار پرداختی و معرفی طرح‌ها شد و گفت: باید توان تسهیلات بانکی بانک‌ها مشخص شود و روش پرداخت تسهیلات باید اعلام شود.

*معرفی ۲۰ طرح گردشگری مازندران برای دریافت تسهیلات

همچنین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران بابیان اینکه بیش از ۲۰ طرح به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی شد، گفت: بانک‌های سپه، مسکن، تجارت و صادرات به‌غیراز بانک رفاه و ملی در حال بررسی است.

دلاور بزرگ نیا یکی از مشکلات مهم در دریافت تسهیلات طرح‌های اشتغال‌زایی درصد بسیار تسهیلات سرمایه در گردش است که کارشناسان اداره کل در حال بررسی با بانک‌ها هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار خبر 14 آذر 1394، کدمطلب: 2991824، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین