پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: تا کنون حدود 250 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی با همکاری ویژه دستگاه های اجرایی و بانک‌ها پرداخت شده است.این مسؤول خاطرنشان کرد: در بحث بسته رونق تولید در سال گذشته 700 میلیارد تومان پرداخت شده از محل بسته و تسهیلات مستقیم بانک‌ها و امسال هم تاکنون بیش از 230 میلیارد تومان پرداخت شده است که عملکرد خوبی در سطح کشور داریم.

شعار سال: حسن خیریان‌پور ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان در سالن شماره یک استانداری اظهار کرد: بحث جذب تسهیلات اشتغال‌زایی در استان باید به بهترین نحو و با هدف رونق تولید و افزایش اشتغال توسط دستگاه‌های مرتبط و بانک‌ها پیگیری شود.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه 97 افزود: دستگاه‌های مرتبط اقدامات خود را در این زمینه به صورت بی‌وقفه ادامه دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران ادامه داد: سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری(سیتا) و اعتبارات مرتبط با آن توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط به‌ویژه جهاد کشاورزی باید مورد پیگیری ویژه قرار گیرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در بحث بسته رونق تولید در سال گذشته 700 میلیارد تومان پرداخت شده از محل بسته و تسهیلات مستقیم بانک‌ها و امسال هم تاکنون بیش از 230 میلیارد تومان پرداخت شده است که عملکرد خوبی در سطح کشور داریم.

خیریانپور با اشاره به عملکرد بسیار خوب استان در تسهیلات اشتغال روستایی بیان کرد: تا کنون حدود 250 میلیارد تومان تسهیلات با همکاری ویژه دستگاه های اجرایی و بانک ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تشکیل هفتگی جلسات کمیته نظارت و تعیین تکلیف طرح‌های مانده در بانک ها نیز باید در اولویت قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با تأکید بر ضرورت نظارت بر تسهیلات پرداخت شده افزود: از دستگاه‌ها می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه انحراف در این تسهیلات موارد را منعکس نموده تا در صورت عدم رفع انحراف توسط متقاضی اقدامات قانونی لازم صورت پذیرد.

این مسؤول تصریح کرد: بخشی از اعتبارات اشتغال روستایی در اختیار دستگاه‌های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید است که جا دارد در این زمینه تلاش بیشتر برای جذب این تسهیلات صورت گیرد.

خیریانپور با اعلام رتبه اول مازندران در بحث جذب اعتبارات اشتغال فراگیر خاطرنشان کرد: در بحث تسهیلات اشتغال فراگیر نیز تا کنون بیش از 251 میلیارد تومان پرداخت شده که در سطح کشور بهترین عملکرد را داریم.

وی اظهار کرد: در زمینه جذب تسهیلاتی که دولت و مجلس برای استان مصوب نموده‌اند باید به بهترین نحو برای رونق تولید و حل مشکلات بنگاه های اقتصادی اقدام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در پایان با اشاره بر عملکرد مطلوب استان در اجرای طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار گفت: در سال گذشته 145 درصد از سهمیه استان محقق شد و امسال نیز این موضوع باید به صورت پیگیری شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 2 خرداد 98، کد خبر: 13980302000410، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
خواهش میکنم برای پرداخت تسهیلات شرایط آسون تری بگیرید تا راحتت تر اشتغال ایجاد بشه و اقتصاد بهبود پیدا کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین