پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۶۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲
استاندار هرمزگان گفت:فاز اول آبشیرین کن ۱۰۰ هزار متر مکعبی انشالله در روزهای آینده وارد مدار می شود تا بخشی از مشکل آبی بندرعباس مرتفع شود.

شعارسال: فریدون همتی صبح جمعه در مراسم گرامی داشت ارتحال مرحوم حجت الاسلام عباس عباسی گفت: خدا را شاکرم که موقعیتی ایجاد شد تا در جمع شما مردم میناب ، وبه پاس گرامی داشت یاد وخاطر مبارز عالیقدر مرحوم عباسی حضور پیدا کنم.

همتی بیان داشت: از آنجایی که بنده دوره ای را در مجلس شورای اسلامی حضور داشته ام از شخصیت مبارز و روحیه حق طلبی مرحوم عباسی بارها در میان نمایندگان و همرزمان وی مطالبی را شنیده ام که نشان دهنده بینش و مردمی بودن این روحانی مبارز بوده است.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: وقتی مشاهده می شود مراسم بزرگداشت ارتحال این مرحوم مجاهد ومبارز در شهرستان میناب با شکوه و به صورت مردمی شکل می گیرد نشان از آن دارد که مرحوم عباسی در دوران خدمت خود در شهرستان میناب به غیر از اینکه مشکلات مردم را سرلوحه خدمت خودرقرار داده چیز دیگری نبوده است.

همتی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به هرمزگان بیان داشت: در این سفر رئیس جمهور نیز از روحیه انقلابی ومجاهدت های مرحوم عباسی در جلسه ای که برگزار شد به صراحت وروشنی یاد کرد که نشان دهنده خدمات مفید وی در بطن انقلاب است.

استاندار هرمزگان گفت: سیره ومنش مرحوم عباسی در مبارزه باطاغوت و مجاهدتهای وی در طول انقلاب اسلامی الگویی برای همه خدمت گزاران به نظام و انقلاب است که می توان از وی به عنوان یک عنصر ارزشمند در نظام و مقابله با طاغوت یاد کرد.

همتی با اشاره به ۴ دوره اعتماد مردم هرمزگان و میناب به مرحوم عباسی به عنوان نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اثرگذاری مرحوم عباسی در مجلس و کمیسیونها برای مردم این منطقه سبب شده که وی چهار دوره را در مجلس شورای اسلامی به مردم خدمت صادقانه داشته باشد و درد مردم این منطقه را به مسئولان برساند.

وحدت و همدلی مردم در کشور گره گشای مشکلات وتحریم ها است

همتی با اشاره به فشارآمریکا واعمال تحریم های ناجوانمردانه به کشور جمهوری اسلامی ایران وایجاد تفرقه در میان کشورها و جوامع اسلامی گفت: ملت شریف ایران با تحمل بیش از ۴۰ سال فشار و تحریم از سوی کشور آمریکا به خود باوری کامل دست پیداکرده است که این کشور برای هیچ یک از کشورها مورد اعتماد نیست و به دنبال تفرقه و ایجاد فشار علیه ملتها است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایرن فرموده اند فشار مشکلات اقتصادی در کشور قابل گذر است اما آنچه که در این کشور مهم شمرده می شود ایجاد وحدت و اعتماد به دولت و مسئولان است که کشورهای بیگانه از آن نتوانند علیه مردم و کشور نقشه داشته باشند.

همتی عنوان کرد: ترامپ به دنبال ایجاد آشفتگی در همه کشورها به خصوص کشور ایران است ، اما ملت ایران از بر گفتن هوش و ذکاوت نخبه ها وجوانان در حمایت از دولت و کشور و مسئولان نظام برهمه توطئه های این کشور اهریمن صفت غلبه خواهد کرد.

آب سد استقلال به مصارف کشاورزی شهرستان تعلق خواهد گرفت

استاندار هرمزگان بیان داشت: شهرستان میناب یکی از شهرستانها فعال و با استعداد در هرمزگان و کشور بوده که دغدغه جدی مردم آن موضوع مهم آب است، این موضوع را با برنامه ریزی های دقیق و درست و برگزاری چندین جلسه در وزارت نیرو برای حل مشکل اقدام شده است.

همتی با بیان اینکه شنبه هفته جاری هم آخرین و مهمترین جلسه موضوع آب در وزارت نیرو برای مشکل آب میناب و هرمزگان بر گزار خواهد شد گفت:با تلاشی که ما داشتیم، مجموعه برنامه ریزی وزرات نیرورا مجاب کردیم که تامین آب شرب مردم بندر عباس و خمیر و روستاهای اطرف که از سد استقلال انجام می شود را با جابجایی به سمت آبشیرین کنها ببریم.

استاندار هرمزگان بیان داشت: موضوع تامین آب شرب برای هرمزگان یک مسئله مهم و اساسی است ودر کنار آن هم باید معیشت و اشتغال و کشاورزی مردم میناب و باغداران هرمزگانی که موضوع مهم و اساسی بوده در نظر گرفته شود و در این زمینه برنامه ریزی های اساسی شکل گرفته است.

همتی با بیان اینکه در حال حاضر دو آبشیرین کن در بندرعباس در حال ساخت و مشغول به کار است گفت: فاز اول آبشیرین کن ۱۰۰ مترمکعبی انشالله در روزهای آینده وارد مدار می شود تا بخشی از مشکل آبی بندرعباس تامین شود و آبشیرین کن دوم هم با حضور جدی بخش خصوصی برای تکمیل آن می توان مشکل آب شرب بندرعباس و میناب را حل کرد.

مراحل اجرایی ساخت بیمارستان دوم میناب بزودی انجام می شود

استاندار هرمزگان با بیان اینکه شهرستان میناب محوریت وقطب درمانی شرق استان را به عهده داردگفت: ساخت بیمارستان دوم ۱۶۰ تختخوابی یکی از دغدغه های اساسی مردم در حوزه بهداشت ودرمان است که در سفر رئیس جمهور به هرمزگان جزء مصوبات سفر ایشان به استان هرمزگان وشهرستان میناب است که مراحل تحقیقاتی پروژه در حال انجام است.

همتی گفت: این موضوع ارا با جدیت دنبال خواهم کرد واز رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز خواسته شده است تا زمینه اجرایی ساخت بیمارستان را فراهم کند تا این شهرستان بتواند از این خدمات که بار درمانی شرق استان را به دوش دارد بهره مند باشد.

استاندار هرمزگان نیز در بخش پایانی صحبتهای خود به دو طرح دو بانده کردن جاده تیاب وتحت پوشش قرار دادن زمینهای کشاورزی این شهرستان به سیستم آبیاری تحت فشار وقطره ای اشاره کرد و گفت: این پروژه ها نیز در تلاش هستیم تا بتوانیم هرچه سریعتر مورد بهره برداری قرار گیریند تا مردم شهرستان از آنها استفاده های لازم را ببرند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 شهریور 1397 ، کدخبر 4396455 : ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین