پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۸۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان شهیدان رجایی و باهنر را نماد خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی به شجاعت و تصمیم گیری به موقع نیاز دارد و باید همه در کنار هم کار کنیم.

شعار سال: دکتر فریدون همتی در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: از تلاش های مجموعه دستگاه های دولت در استان هرمزگان و مدیران و کارمندان این دستگاه ها قدردانی می کنم و امیدوارم موفقیت های بیشتری داشته باشند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه کشور ما امروز در شرایط حساس جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارد، افزود: دشمن با تمام قوا به جنگ اقتصادی با ایران اسلامی آمده و این امید را دارد که با استفاده از حربه تحریم، اقتصاد ایران را تضعیف و تخریب و دچار اختلال کند اما دشمن همواره در محاسبات خود در خصوص ایران دچار اشتباهات بزرگ می شود.

همتی بیان داشت: مردم ایران برای استقلال و خارج کردن این کشور از زیر یوغ استکبار، جانفشانی و ایثار داشته اند و این بار نیز با درایت مقام معظم رهبری، تلاش دولت تدبیر و امید، حمایت مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و نیروهای مسلح این تهدید دشمن را خنثی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم که تهدیدات دشمن به فرصت تبدیل شود، تصریح کرد: امروز در زمینه دفاعی نیروهای مسلح ما در مرتبه بسیار بالایی قرار دارند که حاصل تجارب دوران دفاع مقدس است که موجب شده ما یکی از کشورهای برتر منطقه و جهان و مجهز به تجهیزات به روز و مدرن نظامی دنیا باشیم که ساخته دست جوانان این کشور است و موجب شده دشمن از توان نظامی ایران اسلامی در هراس باشد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: با وجود سختی ها در عرصه اقتصاد، فرزندان ایران این کشور را می سازند و به مرتبه ای از اقتصاد مقاومتی خواهیم رسید که قدرت تاب آوری در برابر تهدیدات دشمن را داشته باشیم.

همتی با اشاره به حضور دکتر روحانی رئیس جمهوری در مجلس جهت پاسخ به سوالات نمایندگان، خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری در مجلس فداکاری و ایثار کرد و با عمل نمودن به منویات مقام معظم رهبری، اجازه نداد اختلاف ایجاد شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم است، اظهار داشت: ما مدیران و مسئولان باید امروز در محضر شهدای عزیز و در پیشگاه خداوند متعال سوگند یاد کنیم و به مردم قول دهیم که شبانه روز کار و تلاش خواهیم داشت و با مشارکت مردم و حمایت از بخش خصوصی و به میدان آوردن ظرفیت های مردم شرایط را برای تولید سهل و عرصه تولید را پر جاذبه می کنیم که در این صورت نقدینگی موجود در کشور به سمت تولید هدایت خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: در این شرایط تولید کنندگان بهترین فرصت را برای تولیدات با کیفیت و صادرات دارند و حال که دشمن می خواهد ما را در تنگنا قرار دهد، فرصت خوبی برای جهش صادرات و به دست آوردن سهم قابل توجه از بازارهای بین المللی داریم.

همتی گفت: پس از انقلاب اسلامی شاهد یک تحول بزرگ در زمینه صادرات غیرنفتی در کشور بوده ایم و این در حالی است که پیش از انقلاب جهت گیری کشور واردات همه چیز از بیرون بود اما امروز بسیاری از نیازها در داخل کشور تولید می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید فرصت ها را از درون تهدید امروز دشمن پیدا کنیم تا این تهدیدات به فرصت تبدیل شوند، بیان داشت: از دیگر مزایای شرایط امروز این است که گردشگران داخلی برای بازدید از جاذبه های داخلی رغبت بیشتری پیدا می کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان یادآور شد: به زودی با رفع مشکل قاچاق سوخت در منطقه، اشتغال خوبی برای مردم محلی استان هرمزگان ایجاد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد، سوخت به شکل قاچاق خارج شود.

همتی ادامه داد: هنر مدیران، دولت و قوه قضائیه و نیروهای مسلح این است که فضایی را فراهم کنند تا مردم سرمایه های خود را به فضای تولید بیاورند و اگر این بستر را فراهم کنیم، جریان نقدینگی کشور را به این سمت سوق خواهیم داد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید الزامات این شرایط را شناسایی و روی آن ها برنامه ریزی کنیم، خاطرنشان کرد: از دستگاه های نظارتی انتظار دارم در کنار و حامی دستگاه های اجرایی باشند تا سرعت کار افزایش یابد و مدیران شجاعت تصمیم گیری داشته باشند چون سرعت دادن به کارها یکی از الزامات برای مدیران در شرایط امروز است.

همتی گفت: مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی به شجاعت و تصمیم گیری به موقع نیاز دارد و باید همه در کنار هم کار کنیم و ارتباط و تعامل میان دستگاه های اجرایی و نظارتی وجود داشته باشد و در عین حال با سواستفاده نیز باید قاطعانه و به موقع برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط امروز که دشمن به جنگ اقتصادی با ما آمده باید تمامی ظرفیت های خود را فعال کنیم، تصریح کرد: در استان هرمزگان ظرفیت های بسیار خوبی داریم و باید آنها را به سرعت در مسیر شروع به کار قرار دهیم، چون هرمزگان ظرفیت های بسیاری دارد که باید آنها را بشناسیم و فعال کنیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: در بخش آب، نگاه برنامه ریزی کشور را به این سمت جا به جا کردیم که تامین آب شرب پایدار بندرعباس از طریق آب شیرین کن ها انجام شود و برای سازگاری با کم آبی برای تامین شرب از آب شیرین کن ها، برای کشاورزی از شیوه های نوین و آبیاری قطره ای و برای صنایع از پساب تصفیه شده فاضلاب استفاده شود.

همتی اضافه کرد: در بخش مسکن نوسازی پنج هزار واحد در بافت های فرسوده و احداث شش هزار واحد مسکن روستایی و در بخش راه احداث هزار کیلومتر راه روستایی برای سال جاری در هرمزگان هدف گذاری شده است.

وی گفت: از تلاش تمامی دستگاه های استان هرمزگان قدردانی می کنم و اگر کار خوبی در استان انجام می شود، نشان دهنده تلاش همه دستگاه های اجرایی است و باید خود را برای کار و تلاش و سازندگی و خدمت بیشتر مجهز کنیم تا دستاوردهای بزرگتری را به مردم عرضه کنیم.

در این جشنواره از مدیران دستگاه های اجرایی برتر هرمزگان در شاخص های مختلف تجلیل و قدردانی شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 7 شهریور 97، کد مطلب: 747176، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
واقعا انقدر مدیران رو از هر جهتی تحت فشار قرار میدن که باورم نمیشه! همین میتونه یکی از دلایل این ترس باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین