پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۷۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۸
استاندار هرمزگان با بیان اینکه آنچه در هشت سال دفاع مقدس گذشت، در همه ابعاد سرمایه ای برای آینده کشور است، گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس کوله‌باری از تجربه و خاطره دارند که این تجارب باید مطرح و بیان شود تا امروز نیز از این تجربه‌ها استفاده کنیم.

شعار سال: دکتر فریدون همتی در مراسم نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای بزرگوار، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس همه اقشار ملت ایران از سراسر کشور در جبهه‌ها حضور یافتند و صحنه های زیبایی از دفاع و مقاومت را رقم زدند.

وی با بیان اینکه آنچه در هشت سال دفاع مقدس گذشت، در همه ابعاد سرمایه ای برای آینده کشور است، افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس کوله‌باری از تجربه و خاطره دارند که این تجارب باید مطرح و بیان شود تا امروز نیز از این تجربه‌ها استفاده کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: ملت ایران امروز توانسته توطئه های جدید دشمنان و در راس آن تحریم گسترده اقتصادی را که نمونه آن در تاریخ سیاسی هیچ کشوری وجود ندارد، خنثی کند و این امر با الگوبرداری از دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است.

همتی تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر تحریم ها در جنگ اقتصادی تمام عیار با دشمنان، موجب غلبه بر دشمن و خنثی شدن توطئه های آنان شده است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: ما در دوران دفاع مقدس توانستیم با تکیه بر عنایت الهی و الگو گرفتن از قیام عاشورای حسینی، به پیروزی برسیم و امروز به برکت این دوران کشور ما از قدرت دفاعی گسترده‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه اقتصادی نیز به زودی کشورمان به یک قدرت اقتصادی تبدیل می شود و می توانیم اقتصاد مقاومتی را به صورت کامل محقق کنیم.

همتی اضافه کرد: ایران اسلامی روز به روز در حال توسعه و پیشرفت بیشتر است و رمز موفقیت ما نیز ایمان به لطف و عنایت خداوند متعال، تبعیت از مقام معظم رهبری و وحدت و همدلی می‌باشد و امروز کشورمان با اقتدار در همه عرصه ها می‌درخشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري برنا ، تاریخ انتشار 6 مهر 98، کد خبر: 903819، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
ما در دوران دفاع مقدس توانستیم با تکیه بر عنایت الهی و الگو گرفتن از قیام عاشورای حسینی، به پیروزی برسیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین