پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
مشاور وزیر در امور ایثاگران گفت: ایران هرگز در پی جنگ نبوده بلکه انقلابی مردم داشته و ابرقدرت ها نتوانستند این تغییر بزرگ مردمی را پذیرا شوند و هشت سال جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند.

شعارسال: سردار سید قاسم قاسمی که درآیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس در حضور بانوان ایثارگر سخن می گفت، ضمن گرامیداشت این روز و ایثارگری ها و رشادتهای مردان و زنان این سرزمین در 8 سال دفاع مقدس، اظهار داشت: ایران اسلامی به وجود شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان و خانواده هایشان افتخار می کند و این هفته فرصتی است مغتنم تا یاد وخاطره دلاور مردی هایشان را زنده کنیم.

وی تاکید کرد: ایران هرگز به دنبال جنگ نبوده بلکه انقلابی مردم داشته و ابرقدرتها نتوانستند این تغییر بزرگ مردمی را پذیرا شوند.

او در بخش دیگری از سخنانش خانواده بزرگ ورزش را بسیار پرافتخار و اثرگذار در کشور توصیف کرد و گفت: 1800 ایثارگر، 5 هزار شهید از خانواده ورزش، 137 شهید مدافع حرم، آماری است که باید به آن اندیشید و به آن افتخار کرد.

مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان به تاکید سلطانی فر درخصوص حمایت از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان اشاره کرد و توضیح داد: شخصا باید از ایشان و تمامی مسوولانی که در اجرای برنامه های حوزه ایثارگران تلاش می کنند قدردانی کنم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 8مهر1398 ، کدخبر: 905043: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین