پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۹۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳
14 دستگاه برتر در چهاردهمین جشنواره شهید رجایی معرفی و تقدیر شدند؛ در این میان سه وزارتخانه دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیرو به عنوان سه دستگاه برتر سطح ملی در شاخص های عمومی و اختصاصی دارند.

شعارسال: چهاردهمین جشنواره شهید رجایی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم امروز(شنبه) با شعار «شفافیت و حکمرانی خوب در سایه توسعه مشارکت مردم، ارتقا سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک» در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم از 14 دستگاه برتر در سطح ملی و دستگاه‌های اجرایی به عنوان سازمان‌های برگزیده چهاردهمین جشنواره شهید رجایی تقدیر شد.

در این مراسم شرکت سهامی مدیریت تولید انتقال و توزیع نیروی برق ایران، سازمان سنجش آموزش کشور و سازمان توسعه و نوساز معادن صنایع معدنی به عنوان برگزیده های دستگاه های وابسته به وزارتخانه ها انتخاب شدند.

معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری و شرکت مدیریت منابع آب ایران در بعد شاخص های عمومی و وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اراضی در بعد شاخص های اختصاصی انتخاب شدند.

وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی به عنوان برگزیدگان اصلاح ساختار سازمانی و سازمان های بنادر و دریانوری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محور توسعه دولت الکترونیک انتخاب شدند.

در نظرسنجی از خدمت گیرندگان، معاونت علمی و فناوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب کردند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 17 شهریور 1397 ، کدخبر:83026830 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین