پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۲۷۶
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با آغاز ماه محرم پرچم گنبد رضوی به رنگ سیاه درخواهد آمد.

شعارسال: حجت الاسلام سید جلال حسینی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:مراسم تعویض پرچم گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) سه مرتبه در سال و همزمان با آغاز ماه محرم، ماه ربیع الاول و میلاد امام رضا(ع) طی مراسم باشکوهی به انجام می رسد.

وی افزود: امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ماه محرم طی آیینی پرچم حرم مطهر رضوی به نشانه آغاز ماه محرم تعویض شده و به رنگ مشکی در میآید.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: آیین «اذن عزا» در حرم رضوی با حضور هیئتهای مذهبی و زائران دوشنبه ۱۹ شهریور برگزار و در این آیین پرچم گنبد و پوشش ضریح و گلدستههای حرم مطهر رضوی با حضور خادمان بارگاه امام رضا(ع) و با قرائت صلوات خاصه، مرثیه سرایی، عزاداری و سخنرانی تعویض میشود.

حسینی خاطرنشان کرد: در این مراسم اشعار محتشم کاشانی با صدای آقای کوچکزاده قرائت خواهد شد و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مدیحه سرایی و روضهخوانی می‌‏پردازند.

وی گفت: ویژه برنامه «اذن عزا» از ساعت ۱۶ تا نماز مغرب و عشاء در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار می شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1397 ، کدخبر: 4398142،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین