پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۸۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) با اعلام اینکه همایش شیرخوارگان حسینی امسال در تهران برگزار نمی‌شود، گفت:‌ بزرگ‌ترین‌ تجمع شیرخوارگان حسینی مصادف با اولین جمعه ماه محرم (۲۳ شهریور‌ماه) در صحن جامع حرم رضوی برگزار می‌شود.

شعارسال: شانزدهمین نشست خبری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی با حضور داود منافی‌پور دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) و اصحاب رسانه امروز (سه‌شنبه ۱۳ شهریور ماه) در حسینیه نور البکاء برگزار شد.

منافی پور با اشاره به اینکه این مراسم در ۵ هزار و ۳۰۰ نقطه در ایران و ۴۱ کشور جهان برگزار می‌شود، بیان داشت: امسال شانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی را در حالی برگزار می‌کنیم که در سال اول با یک جلسه در تهران برگزار شد، در سال دوم ۸ جلسه و سال دوم نیز به ۵۶ جلسه رسید تا اینکه در سال گذشته در ۴ هزار و ۵۰۰ نقطه در ایران و جهان برپا شد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه راهبردی مجمع امسال آغاز اولین سال از پانزدهمین طرح مجمع است، افزود: بزرگ‌ترینتجمع شیرخوارگان حسینی امسال مصادف با اولین جمعه ماه محرم ( ۲۳ شهریور ماه) در صحن جامع حرم رضوی برگزار می‌شود که پیش‌بینی ما این است که بیش از ۱۳۰ هزار نفر شرکت کنند.

منافی‌پور اظهار داشت: دومین تجمع بزرگ این همایش در میدان امام (ره) اصفهان است که در آن بیش از ۷ هزار نفر مادر و کودک اصفهانی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه گرانی ارز، پارچه و هزینه ارسال باعث شده است که فرستادن لباس برای خارج از کشور با ۳۰ درصد پسرفت مواجه شود، ادامه داد: با اینکه کار دوخت لباس همایش شیرخوارگان حسینی به اتمام رسیده است، اما به دلیل عدم تمول و تمکن مالی نتوانستیم مانند سنوات گذشته عمل کنیم.


همایش شیرخوارگان حسینی امسال در مصلی برگزار نمی‌شود++++صفحه نخست


دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) همچنین با رونمایی از نقشه جامع راهبردی مجمع گفت: کار تدوین این نقشه جامع ۲ سال به طول انجامیده است که چهار حیطه ایران، نظام بین‌الملل، فرهنگی-تبلیغی و فضای مجازی را در بر می‌گیرد و در تلاش هستیم که علاوه بر منابر شیعه و نخبگان جهان اسلام، پیام مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) را به ادیان دیگر منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه در کشور ۷۵ کارگاه دوخت لباس برای این مراسم فعال بوده است، از راه‌اندازی کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان در آینده نزدیک در دیگر کشورها خبر داد و افزود: این مجمع کاملاً‌ مردمی است و می‌توان ادعا داشت که بزرگ‌ترین NGO دنیا است که با حضور مادران و شیرخوارگانشان برگزار می‌شود.

منافی‌پور در ادامه با بیان اینکه این مجمع وابسته به هیچ نهاد و ارگانی نیست، تصریح کرد: ما یک ریال کمک از هیچ نهاد دولتی نگرفته‌ایم و کاملاً با کمک‌های مردمی به اینجا رسیده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی امسال با وجود کارشکنی مصلای امام خمینی(ره) در تهران برگزار نمی‌شود، ادامه داد: توقع داشتیم که مسئولان مصلی به صورت کتبی علت این اقدام را بیان می‌کردند. آن‌ها حتی جواب نامه‌ها و درخواست ملاقات حضوری ما را نداده‌اند. این مجموعه به چه حکمی مجوز برگزاری چنین روضه مردمی را نمی‌دهند.

به گفته وی امسال مراسم در مصلای امام خمینی (ره) برگزار نمی‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 13 شهریور 1397 ، کد خبر: 13970613000640 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
تو موقعیتی که شیرخشک برای تهیه خوانواده ها تو بازار نیست چجوری این شرایط برای همایش رو فراهم میکنن؟
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
ا.ف75
واقعا نباید خودمون به از دست دادن معرفت دینی در جامعه دامن بزنیم! باید هر طور میشد در همون مصلی برگزار میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
این همه جمعیتی که هر ساله میان مصلی بهترین گزینه بود موق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین